Gøgl i dommen..
Fra : Martin Bak

Dato : 30-04-06 05:05

Dommeren i DaVinci sagen byggede en opgave ind i dommens ordlyd.
Meget sjovt, men næppe noget der hører hjemme i en dom?
Svært at forestille sig, at dommeren ikke bliver udsat for kritik for dét
stunt.

Martin

Fra : Christian Andersen

Dato : 30-04-06 09:41

Martin Bak wrote:
> [...]
> Meget sjovt, men næppe noget der hører hjemme i en dom?
> Svært at forestille sig, at dommeren ikke bliver udsat for kritik for dét

Hvorfor skulle han dog det? Så længe dommens præmisser fremgår klart,
kan jeg ikke se noget problem i det.

Eminem blev sagsøgt af en "bully" fra skolen, der var omtalt i teksten
til hans sang "Brain Damage". Eminem vandt sagen, og dommeren afleverede
sin dom på rap(!). Ok, han skrev 13 sider fin, juridisk tekst først men
der er en lille rap-tekst til sidst i en fod-note ;)

http://www.thesmokinggun.com/archive/emjudge1.html (side 13, hvis du
ikke gider læse det hele)

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 30-04-06 17:08

Christian Andersen wrote:

> [...]
> sin dom på rap(!). Ok, han skrev 13 sider fin, juridisk tekst først men
> der er en lille rap-tekst til sidst i en fod-note ;)

Morsomt... Jeg troede ikke dommere måtte være så åbne overfor hvad de
gik og spildte deres tid på (at lave rap-sange)...

Best regards / Med venlig hilsen
Martin Jørgensen