er scor juridisk binende over for derres e~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-04-06 00:25

Nå man går ind på scor så kan man læse dette :

http://www.scor.dk/admin/regler.htm

"Scor.dk er et kontaktsted for aktivt søgende brugere. Din profil skal
derfor indeholde en aktivt søgende tekst. Har du haft heldet med dig,
har vi fuld respekt for, at du ikke søger aktivt, men vi sætter stor
pris på, at dette fremgår tydeligt af profilen, så andre ikke spilder
tid på at kontakte dig hvis du alligevel er optaget til anden side."

Nå for de 500 kr jeg har betalt fotr mit medlemskab regner jeg med at
det er en retnings linje der bliver efterlevet - det er mao en del af
den service jeg har betalt for .

Nå jeg hennvender mig så til en som jeg kalde "hende"
i hvis profil der b.la står :"som tøs leder jeg efter en
herre/master.Jeg tænder på dominans ....osv osv."

og for det svar fra"hende":""Er ikke klar til endnu at involvere mig i
nogen "

hermed mener jeg jo ikke at hun ære sin profil eller søge kreterie
hvorfor jeg sender en klage til scor :

jeg for så det her svar :

"Kære ( mig ) mange tak for din hjælp.
Vi har nu kigget på din anmeldelse af profilen (hende)
Vores vurdering er, at din anmeldelse ikke giver anledning til
sanktioner.
Dette betyder ikke at din anmeldelse ikke er korrekt, men vi skal
sikre at
bevisbyrde med videre er på plads. Vi holder dog et vågent øje med
profilen fremover.
Vi kan desværre ikke gøre mere ved din anmeldelse i denne omgang.

Med venlig hilsen

Scor.dk "

her mener jeg de har begået er kontrakt brud med mig - da de ikke
lever op til derres egen regler - findes der nogen § der siger man som
forening skal leve op til egne regler eller bare et eller andet - da
jeg klart har været udsat for falsk markedes føring ...

ikke fra "hende" herregud ingen er forpligtiget over evne - men jeg
mener scor bør have styr på derres egene regler.
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Peter Makholm

Dato : 11-04-06 06:21

Bo M Mogensen <chokmah@spamcopp.net> writes:

> [...]
> pris på, at dette fremgår tydeligt af profilen, så andre ikke spilder
> tid på at kontakte dig hvis du alligevel er optaget til anden side."

'Vi sætter stor pris på at du [...]' kan jeg ikke opfatte som noget
der er bindende juridisk. Jeg synes at formuleringen lægger stærkt op
til at det netop er moralsk og ikke juridisk di vil forpligte folk.

--
Peter Makholm | Vi smider blade allesammen - hele tiden
peter@makholm.net | som et konstant spirende efterår

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-04-06 17:58

On Tue, 11 Apr 2006 07:21:07 +0200, Peter Makholm <peter@makholm.net>
wrote:

>'Vi sætter stor pris på at du [...]' kan jeg ikke opfatte som noget
>der er bindende juridisk. Jeg synes at formuleringen lægger stærkt op
>til at det netop er moralsk og ikke juridisk di vil forpligte folk.

Hej Peter ... jeg kan ikke se at ....det fremgård at det er mere
moralsk vejledene ind det er en regl det fremgård jo netop af linket
at det er en regl - ja ok der står ikke regler som overskrift men :
" Retningslinier for Scor.dk"

--
http://www.hollymariecombs.dk/ + http://www.beedate.com/www/

Fra : Michael Zedeler

Dato : 11-04-06 08:19

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
>
> ikke fra "hende" herregud ingen er forpligtiget over evne - men jeg
> mener scor bør have styr på derres egene regler.

Hvem siger at profilen ikke er aktiv?

Mvh. Michael.
Get my vcard at http://michael.zedeler.dk/vcard.vcf

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-04-06 17:45

On Tue, 11 Apr 2006 09:18:53 +0200, Michael Zedeler
<michael@zedeler.dk> wrote:

>Hvem siger at profilen ikke er aktiv?

aktivt søgende ved ordene "Er ikke klar til endnu at involvere mig i
nogen "

Fra : Holst

Dato : 11-04-06 18:34

Bo M Mogensen wrote:

> aktivt søgende ved ordene "Er ikke klar til endnu at involvere mig i
> nogen "

Måske er det bare en neutral måde at fortælle dig på, at hun i
virkeligheden føler, at du er en klam stodder, som hun så absolut ikke
vil have noget at gøre med.

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men du må da i dit liv have erfaret,
at folk tit og ofte siger noget andet end sandheden, når de tror, at
sandheden ikke vil blive modtaget med glæde.

Om det så lige er det, der gør sig gældende her, skal jeg ikke kunne sige.

Men når alt kommer til alt, så vil jeg give Peter ret. Det er moralsk og
ikke juridisk, de gerne vil forpligtige folk. Det hedder da også
retningslinjer og ikke egentlige regler.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 11-04-06 18:47

Bo M Mogensen wrote:

> aktivt søgende ved ordene "Er ikke klar til endnu at involvere mig i
> nogen "

der er mange piger som skriver den slags for at undgå at drukne i
breve fra mænd. I stedet skriver de selv til mænd som de finder
interessante.

JonB

Fra : Michael Zedeler

Dato : 11-04-06 22:18

Bo M Mogensen wrote:

> aktivt søgende ved ordene "Er ikke klar til endnu at involvere mig i
> nogen "

Der står at hun ikke er klar til at involvere sig. Det betyder ikke at
hun ikke er aktiv. Der findes mennesker som kan gå igennem hele livet
uden at involvere sig

Glem det og kom videre.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-04-06 02:02

On Tue, 11 Apr 2006 23:18:16 +0200, Michael Zedeler
<michael@zedeler.dk> wrote:

Hi Michael
tak for et sobert svar

>Der står at hun ikke er klar til at involvere sig. Det betyder ikke at
>hun ikke er aktiv. Der findes mennesker som kan gå igennem hele livet
>uden at involvere sig

jamen jeg ringede ind og havde en lang snak med scor i dag og de kom
nogenlunde med den samme forklaring selv om hun godt kunne se min -&
forstå min erfaring over at være søgende uden dog at være søgende

>Glem det og kom videre.

jamen i praksis er hun long gine har fået hevet en prægtig
sild ind :0) også har jeg jo været på scor før og der begynder
veninder til veninder at dukke op - af en eller anden grund så er det
et + at man er venindens ven ...

Nå nu begynder jeg at chatte så jeg futter lige ....

fut : dk.snak.snik

Fra : OZ7PUS

Dato : 11-04-06 10:53

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> MvH
> Bo M Mogensen
> "This Goddamn social life it`s torture dressed as fun" iggi pop

Tag dog et afslag som en mand og kom videre

Jo ikke sikkert at din profil tiltaler dig også hun har ville give et
pænere svar som "Du er sku for klam" .. HAr du overvejet den ?

OZ3BTO

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-04-06 17:46

On Tue, 11 Apr 2006 11:52:56 +0200, "OZ7PUS"
<elbartodkspampam@hotmail.com> wrote:

>Tag dog et afslag som en mand og kom videre

det kommer ikke sagen ved - man for masse af afslag - et afslag er
fair nok - men profilen skal leve op til intensionen ... men det er nu
for så vidt også lige gyldidt - sprg er om scors regler

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-04-06 18:20

On Tue, 11 Apr 2006 11:52:56 +0200, "OZ7PUS"
<elbartodkspampam@hotmail.com> wrote:

Som Thorbjørn plejer at skrive så er ingen forpligtiget over evne - at
dk.videnskab.jura pt skulle være beriget med skribenter med nedsatte
åndevner - er jo hvad der kan ske - man kan læse disse svar :

OZ7PUS

Gustav Bernzer Kernt

også kan man kikke på fundatsen for gruppen :
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.videnskab.jura

og der vil man finde der ikke er harmoni i mellem svar og fundats -
men det var så 2 usaglige svar ud af 5 - hvor af de resterende 3 var
gode - nu er jeg jo en af dem der er stærk tilhænger af moderation af
grupper - er der ikke andre der vil kunne se at det ville være
befriende at slippe for sligt ævl ?

xfut : dk.admin.netikette

Fra : per christoffersen

Dato : 11-04-06 12:08

> [...]
> forening skal leve op til egne regler eller bare et eller andet - da
> jeg klart har været udsat for falsk markedes føring ...

Hvis ikke Scor har lovet dig som kunde, at retningslinjerne bliver håndhævet
så skarpt som du ønsker det, så er der ikke noget kontraktbrud.

Det fremgår jo tydeligt af retningslinjerne at der er tale om en henstilling
til hver enkelt kunde om at håndtere profilen på en bestemt måde.
Scor lover ikke noget om, hvilken opfølgning de vil alve på den henstilling.

Der er heller ikke tale om falsk markesføring, - de lever op til det lovede
(ihvertfald ud fra det du har citeret).

/Per

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-04-06 17:54

On Tue, 11 Apr 2006 13:08:12 +0200, "per christoffersen"
<pc@NIXcomonto.dk> wrote:

HI Per
det var da rart med et kompetent svar jeg trode der var gået totalt
chat i nærværende forum

>Hvis ikke Scor har lovet dig som kunde, at retningslinjerne bliver håndhævet
>så skarpt som du ønsker det, så er der ikke noget kontraktbrud.

ok det vil jeg da lige undersøge ....

> [...]
>til hver enkelt kunde om at håndtere profilen på en bestemt måde.
>Scor lover ikke noget om, hvilken opfølgning de vil alve på den henstilling.

jow men som du så i hvad jeg skrev så levede "hendes" svar ikke op til
profil eller søge kreterie ( jeg har ikke ondt i røwen af et afslag -
altså fan stå i det man vælter sig i mellem fremmed mennesker så man
laver bare dynamit fikseri )

>Der er heller ikke tale om falsk markesføring, - de lever op til det lovede
>(ihvertfald ud fra det du har citeret).

Det kan jeg ikke forstå du mener der står :
[...]

læs aktivt søgende txt = det havde hun , men afligevel så svare hun :

""Er ikke klar til endnu at involvere mig i
nogen "

kan du ikke se den halter ?

Fra : per christoffersen

Dato : 12-04-06 14:05

> kan du ikke se den halter ?

Muligvis ifht. den konkrete profil.
Men Scor har ikke (ifølge det citerede) lovet dig, at alle profiler lever op
til deres henstillinger, og derfor er der ikke noget aftalebrud.

/Per

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-04-06 22:45

On Wed, 12 Apr 2006 15:04:49 +0200, "per christoffersen"
<pc@FJERNcomonto.dk> wrote:

>Muligvis ifht. den konkrete profil.
>Men Scor har ikke (ifølge det citerede) lovet dig, at alle profiler lever op
>til deres henstillinger, og derfor er der ikke noget aftalebrud.

jeg ved det godt snakkede med område repreæsentaneten i 45 minutter i
tlf i går - hun forstod godt min harme - men faktum er at man godt kan
være søgende uden at være søgende - hvilket godt nok overstiger min
begrebsmæsige formåen

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-06 15:27

Bo M Mogensen wrote:
> Nå man går ind på scor så kan man læse dette :
>
> http://www.scor.dk/admin/regler.htm

Du har ikke overvejet at hun bare ikke gad dig?

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Gustav Bernzer Kernt

Dato : 11-04-06 11:19

Vi har vel allesammen været ude fotr det man kalder narrefisse
Vi har så bare ikke betalt 500 for det.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-04-06 17:48

On Tue, 11 Apr 2006 12:19:10 +0200, "Gustav Bernzer Kernt"
<jura@videnskab.dk.dk> wrote:

>Vi har vel allesammen været ude fotr det man kalder narrefisse
>Vi har så bare ikke betalt 500 for det.

Hmm du bund citere ... men hvis vi skal snak.snik .... så har de
fleste well fyret 500 af i byen i et feber agtigtigt forsøg på at
score

fut : dk.snak.snik