Billigste HP2600N i fysisk butik?
Fra : Henning

Dato : 18-06-06 11:40

Hvilken butik i Københavns-området har den billigste HP2600N på lager?
Jeg har kun kunnet finde www.computercity.dk til 2.899,-
(Jeg er næsten-nabo til Computercity og vil såmænd bare gøre brug af
deres prisgaranti frem for at skulle hente printeren langt væk

Fra : Max

Dato : 18-06-06 11:48

Hej Henning

> Jeg har kun kunnet finde www.computercity.dk til 2.899,-
> (Jeg er næsten-nabo til Computercity og vil såmænd bare gøre brug af
> deres prisgaranti frem for at skulle hente printeren langt væk

Der er da en del af de forretninger der ligger på Edbpriser der
også har fysiske butikker, bl.a. den på Amager

Mvh Max

Fra : Henning

Dato : 18-06-06 14:37

On Sun, 18 Jun 2006 12:48:25 +0200, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Henning

>Der er da en del af de forretninger der ligger på Edbpriser der
>også har fysiske butikker, bl.a. den på Amager

Der er stor forskel på priserne, hvad enten man afhenter eller får
leveret. Bl.a. hos www.amel.dk som du omtaler - postordreprisen er
2.649,-, butiksprisen er 2.999,-
http://www.amel.dk/?iframe=http://www.amel.dk/detalje.asp?varenr=710-269

Fra : LarsJ

Dato : 18-06-06 12:24

Henning skrev:
> [...]
> (Jeg er næsten-nabo til Computercity og vil såmænd bare gøre brug af
> deres prisgaranti frem for at skulle hente printeren langt væk

Du har tjekket Pricerunner, Kelkoo, Edbpriser m.v.?

Ifølge sidstnævnte kan du hente den hos Enavia (ligger i SV) godt 300
kr. billigere.

Der er godt nok 1-2 dages leveringstid, men min erfaring med
Computercity er nu også, at fordi der står på deres hjemmeside, at en
vare er på lager, er det altså ikke ensbetydende med, at den reelt også
er det, når man møder op i butikken.

Lars

Fra : Henning

Dato : 18-06-06 14:38

On Sun, 18 Jun 2006 13:23:38 +0200, LarsJ <jubija@yahoo.dk> wrote:

>Du har tjekket Pricerunner, Kelkoo, Edbpriser m.v.?
>
>Ifølge sidstnævnte kan du hente den hos Enavia (ligger i SV) godt 300
>kr. billigere.

Man skal stadig bestille og betale over nettet - dvs. det er ikke en
"rigtig" butik.

Fra : LarsJ

Dato : 18-06-06 14:57

Henning skrev:

> Man skal stadig bestille og betale over nettet - dvs. det er ikke en
> "rigtig" butik.

dvs. du vil gerne betale 300kr. ekstra for at få lov at betale ved et
kasseapparat i en rigtig butik?

Fra : Henning

Dato : 18-06-06 15:12

On Sun, 18 Jun 2006 15:57:19 +0200, LarsJ <jubija@yahoo.dk> wrote:

>dvs. du vil gerne betale 300kr. ekstra for at få lov at betale ved et
>kasseapparat i en rigtig butik?

Næ, men ellers fungerer prisgarantien ikke hos Computer World.

Fra : Henning

Dato : 18-06-06 15:12

>Næ, men ellers fungerer prisgarantien ikke hos Computer World.
.... og det var selvfølgelig Computercity...

Fra : LarsJ

Dato : 18-06-06 16:52

Henning skrev:
> ... og det var selvfølgelig Computercity...

Men prisgarantien hos ComputerCity er da ligegyldig, hvis du køber
printeren det billigste sted?

Fra : Hauge

Dato : 18-06-06 17:00

Hej
LarsJ wrote:
> Men prisgarantien hos ComputerCity er da ligegyldig, hvis du køber
> printeren det billigste sted?

Jamen hvis CC er naboen, så ville jeg da også købe lokalt, men henvise
til den billige pris et andet sted for at få prisgarantien.

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060618155956@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.