Kogning af ribben til grillen.
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 17-06-06 23:03

Hej.

Jeg har været så heldig, at få fat på et par kasser ribben til grillen. De
er ganske rå, og skal derfor koges. Men hvor lang tid? Og skal de koges
indtil de er helt færdige (møre)?

--
Mvh Jasper

e-mail: jasper@FJERNESahrensbach.dk
"FJERNES" skal, sjovt nok, slettes

Fra : Gamle

Dato : 18-06-06 13:58

"Jasper Norman Ahrensbach" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er ganske rå, og skal derfor koges. Men hvor lang tid? Og skal de koges

Jeg ville give dem ca. 15 minutter og når de var afkølet, smøre dem med en
god barbeque dressing. Dem der ikke skulle bruges med det samme, ville jeg
fryse ned. Og det har jeg prøvet med et ski....dt resultat.
Opskrift til barbeque dressing kan du finde på nettet ved at google.

Mvh.
Torben

Fra : Ole

Dato : 18-06-06 14:22

> [...]
> er ganske rå, og skal derfor koges. Men hvor lang tid? Og skal de koges

Jeg har haft succes med at smøre dem med barbecue, pakke dem ind i 2 lag
staniol og give dem 2½ - 3 timer ved 150 gr. i ovnen. Derefter skal de lige
ha' et par min. på grillen.
De er rigtig gode og møre.
/Ole

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 19-06-06 22:34

Jeg endte med at koge dem i 1½ time i en "suppe" med laurbærblade samt andre
friske krydderurter. De var perfekt møre. Derefter fik de en gang BBQ
marinade og til sidst 10 på grillen.

Jensen kunne ikke have gjort det bedre

Mvh

Jasper