FWA og Sonofon
Fra : Rasmus Modsat

Dato : 18-06-01 13:57

Sonofon snakkede engang for længe siden om, at de ville have FWA klar til
sommer.
Det er da sommer nu, er det ikke? :)

Sker der mon nogen sinde noget?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-06-01 14:09

"Rasmus Modsat" <canute@***SPAM_NO_THANK_YOU***f2s.com> wrote in message
> Sonofon snakkede engang for længe siden om, at de ville have FWA klar til
> sommer.
> Det er da sommer nu, er det ikke? :)
>
> Sker der mon nogen sinde noget?

80292929

--
Bjarke Andersen

Fra : Verndroid

Dato : 18-06-01 14:29

On Mon, 18 Jun 2001 14:56:47 +0200, "Rasmus Modsat"
<canute@***SPAM_NO_THANK_YOU***f2s.com> wrote:

>Sonofon snakkede engang for længe siden om, at de ville have FWA klar til
> [...]

Tjahh.. ved ikke hvor pålideligt det er, men prøv at checke her:

http://www.internetgames.dk/billed/PrisskemaFWA.html

--
Tommy

Fra : Rasmus Modsat

Dato : 18-06-01 19:18

"Verndroid" <someone@microsoft.com> wrote:

> Tjahh.. ved ikke hvor pålideligt det er, men prøv at checke her:
>
> http://www.internetgames.dk/billed/PrisskemaFWA.html

Den er lidt uoverskuelig, men som jeg kan se, er der MB-græse per måned på
alle produkterne.

Hvis det er sandt, kommer det slet ikke på tale til folk som mig.

Håber, de ombestemmer sig. :/

Fra : Gerner

Dato : 18-06-01 20:15

On Mon, 18 Jun 2001 20:17:34 +0200, "Rasmus Modsat"
> [...]

>alle produkterne.
>
>Hvis det er sandt, kommer det slet ikke på tale til folk som mig.

Det afgør konkurranterne, når de kommer på banen, men det er afgjort et ønske
fra de fleste udbydere at begrænse 24H forbindelser til at blive til noget med
timebegrænsning eller MB begrænsning.

--
Do not send me any email if you see this in a newsgroup
I do not reply to email sent to me from a newsgroup.

Fra : Gerner

Dato : 18-06-01 14:52

> [...]
<canute@***SPAM_NO_THANK_YOU***f2s.com> wrote:

>Sonofon snakkede engang for længe siden om, at de ville have FWA klar til

Tja, hvis de nu mente sommer med følgende vejr, så er det jo ikke sommer endnu.

Danmark har vel i grunden kun 2 sæsoner, varm vinter og kold sommer, med
glidende overgang.

Fra : Jensen

Dato : 18-06-01 20:15

"Gerner" <gm@telefona.dk> wrote in message

> Tja, hvis de nu mente sommer med følgende vejr, så er det jo ikke sommer
endnu.

> Danmark har vel i grunden kun 2 sæsoner, varm vinter og kold sommer, med
> glidende overgang.

Sagt på en anden måde vi har to vintre .......en grøn og en hvid.....den
grønne er den værste for der lukker man for varmen

Fra : ---+WinKiller+---

Dato : 18-06-01 20:44

Det skulle være klar til D. 1 Juli efter hvad deres kundeservice
siger........
Ring derind

Fra : Gerner

Dato : 19-06-01 05:44

On Mon, 18 Jun 2001 21:44:09 +0200, "---+WinKiller+---" <winkiller@mail.tele.dk>
wrote:

>Det skulle være klar til D. 1 Juli efter hvad deres kundeservice
>siger........
>Ring derind

Mener du at kunderne selv skal komme strømmende uden at de ved sonofon har et
tilbud til dem ?

Ikke alle med internetforbindelser ser det samme som vi ser.

Jeg vil da se noget skriftligt materiale på mit skrivebord (det fysiske) og ikke
hos sonofon.

Hvis deres melding om fwa til alle til sommer, så må de vel give alle besked når
det foreligger fwa til alle.

To.: Echelon

No of SETI units returned: 1389
Processing time: 43 days, 13 hours.
(Total hours: 1045)
www.setiathome.ssl.berkeley.edu

Fra : Gerner

Dato : 19-06-01 05:37

On Mon, 18 Jun 2001 21:14:45 +0200, "Jensen" <nn@nn.nn> wrote:

>"Gerner" <gm@telefona.dk> wrote in message

>endnu.

>Sagt på en anden måde vi har to vintre .......en grøn og en hvid.....den
>grønne er den værste for der lukker man for varmen

Ja, nu du siger det.

Fra : danni plougmann

Dato : 19-06-01 16:58

hvis det fwa starter d. 1 juli
hvor starter det så i landet, sjælland som sevanligt eller hvad. jeg er med
så snart det bliver muligt her

kan ikke få adsl pga af det problem med afstanden til centralen. 8 km

"Rasmus Modsat" <canute@***SPAM_NO_THANK_YOU***f2s.com> skrev i en
meddelelse news:9gktp6$4s6$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Dorthe og Jon

Dato : 22-06-01 22:22

Hej.

Sonofon HAR FWA klar den 1. juli 2001, og har valgt at vente til den 1,juli
med at give nogle oplysninger om hvad de helt præcis tilbyder.
- det er sikkert på grund af konkurrencen fra andre udbydere med
bredbåndsløsninger.
Alle der kontakter Sonofon inden den 1. juli har mulighed for at blive
skrevet på "en liste" over folk der gerne vil høre nærmere efter denne dato.

Så vidt jeg har forstået bliver det på ingen måde "forbehold sjællændere" og
det kræver vist kun at der er en Sonofon mast i nærheden....du kan jo kravle
op på taget af dit hus og se om du har udsigt til en
- den skal sikkert også have det rigtige udstyr og sådan, men det høre vi jo
nok nærmere om efter den 1/7.
De har vel i tankerne at reklamere for sagen, må man tro.

De priser I har fundet - er de pålidelige?
Der står de kommer fra sonofon - kan vi stole på det?
Hvordan er de i forhold til hvad der ellers er på markedet?

MVH

Dorthe og Jon

danni plougmann <danni.plougmann@cool.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gnsll$2kf9$1@news.cybercity.dk...