Tjek af software version på Nokia 6230i
Fra : JAS

Dato : 16-06-06 08:06

Hejsa

hvordan tjekker jeg min software version på min Nokia 6230i og kan man
gratis få den opdateret hvis den er gammel den version man har.

Hvad hedder den nyeste version.

Grunden til mit spørgsmål er nemlig, at efter jeg har skiftet mit standard
32 mb kort ud med et nyt 1 gb, så låser min telefon hver gang jeg prøver at
starte musikafspiller... så kan jeg jo ikke bruge den som mp3 afspiller....

Mvh

Jan

Fra : Nicolai

Dato : 16-06-06 10:22

"JAS" <jan@soerensen.mail.dk> wrote in message

> [...]
> 32 mb kort ud med et nyt 1 gb, så låser min telefon hver gang jeg prøver
> at starte musikafspiller... så kan jeg jo ikke bruge den som mp3

Garanterer de ikke kun understøttelse af 512 mb?

Jeg mener at have set et sted, at version 3.80 skulle være den nyeste.

> Mvh
>
> Jan

Nicolai

Fra : JAS

Dato : 16-06-06 11:22

> Garanterer de ikke kun understøttelse af 512 mb?
>
> Jeg mener at have set et sted, at version 3.80 skulle være den nyeste.

Hvis man kigger på Nokias hjemmeside, så understøttet telefonen op til 1 gb
hvis jeg har læst rigtigt.

Telefonen finder også kortet, og hvis jeg går ind på kortet og vælger musik,
så kan jeg afspille musik (dog kun 1 nummer ad gangen så vidt jeg kan se)
derfor skal jeg ind under musikafspiller men det er der den går i stå.

Har lige set jeg har version 3.40

Hvor kan jeg få min telefonopderet og er det gratis...

Jan

Fra : A - 6400

Dato : 16-06-06 12:48

Mener der er kommet noget nyere sw vers. en 3.40.

Den kan godt læse kort på 1gb, men det kræver en opdatering.
Selve opdateringen kan du få lavet hos en unlocker der tilbyder dette.

Ellers så tyilbyder Telecare det vidst også, dog kun mod fremvisning af den
originale kvittering....

/A

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-06-06 09:42

A - 6400 wrote:
> Mener der er kommet noget nyere sw vers. en 3.40.

Min hedder 3.70

V3.70
9. jan 06
RM-72
GSM P1.1

--
Per, Esbjerg

Fra : Morbid Angel

Dato : 16-06-06 23:13

On Fri, 16 Jun 2006 11:21:58 +0200, "Nicolai" <news2004@mailme.dk>
wrote:

>"JAS" <jan@soerensen.mail.dk> wrote in message

>Garanterer de ikke kun understøttelse af 512 mb?
>
>Jeg mener at have set et sted, at version 3.80 skulle være den nyeste.

>Nicolai

Jeg har et 2 Gigabyte kort i som har kørt upåklageligt i næsten et år,
købt hos mobymemory i England.

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : JAS

Dato : 18-06-06 22:09

> Jeg har et 2 Gigabyte kort i som har kørt upåklageligt i næsten et år,
> købt hos mobymemory i England.

Det kort jeg har købt er et Kingston MMC plus på 1 gb. og når jeg nu vil ind
i mapperne og musikafspiller låser den fuldstændig og jeg er nød til tage
batteri af og på igen for at slukke min telefon.

Jan