2GB flash hos Aldi
Fra : Eivind

Dato : 15-06-06 16:54

fra næste uge har Aldi en 2 GB Samsung flash disk til 399,-
http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_25/OFF22.HTM
Det er ret billigt. Nogen der har sådan en og kan anbefale den ?

Fra : LarsJ

Dato : 15-06-06 18:27

Eivind skrev:
> fra næste uge har Aldi en 2 GB Samsung flash disk til 399,-
> http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_25/OFF22.HTM
> Det er ret billigt.

Nå - det er ellers 19 kr. mere end du skal betale for 2 GB hos Enavia

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 15-06-06 18:33

"LarsJ" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse news:44919867$0$15788$14726298@news.sunsite.dk...

> Nå - det er ellers 19 kr. mere end du skal betale for 2 GB hos Enavia

Der for kan det da godt være billigt ....

Fra : Lasse Jensen

Dato : 15-06-06 18:22

Eivind wrote:

> fra næste uge har Aldi en 2 GB Samsung flash disk til 399,-
> http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_25/OFF22.HTM
> Det er ret billigt. Nogen der har sådan en og kan anbefale den ?

Samsungs flashkredse er helt i top. Og prisen er helt i bund.

Parret med deres DVD/DivX/altmuligt afspiller med USB port har en herlig
setup.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 15-06-06 19:34

"Eivind" <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> fra næste uge har Aldi en 2 GB Samsung flash disk til 399,-
> http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_25/OFF22.HTM
> Det er ret billigt. Nogen der har sådan en og kan anbefale den ?

Jeg kender den ikke, men du kan også købe andre fabrikater til nogenlunde
samme pris.
Jeg synes, at den fra Aldi har en dum facon, idet den på mange pc.er ikke
vil kunne komme ind i usb stikket, på grund at faconen. Den er alt for bred.
På mit arbejde har vi bl.a. Compaq pc.er og der kan man kun sætte memory
stick i usb portene, hvis det er den smalleste slags, som ikke er meget
bredere end selve porten. Ellers skal vi først fjerne skærmstikket, hvilket
jo er noget upraktisk.
Tilsvarende har jeg set på mange andre pc.er. Den fra Aldi tror jeg vil få
svært ved at komme i en port, hvis der sidder noget i en port ved siden af.
Men Aldis varer plejer ellers at være udmærkede.

Kurt

Fra : Laziter [9440]

Dato : 15-06-06 21:59

> [...]
> stick i usb portene, hvis det er den smalleste slags, som ikke er meget
> bredere end selve porten. Ellers skal vi først fjerne skærmstikket,

Der findes jo USB-hubs og forlængerkabler til den slags.
Jeg købte for ikke så længe siden en 4 ports USB2.0 hub inkl. strømforsyning
i Fakta for en flad 20'er.
Der er plads nok i sådan en til den Samsung USB-disk.

Mvh
Benjamin

Fra : Jens Jensen

Dato : 18-06-06 19:46

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> strømforsyning
> i Fakta for en flad 20'er.
> Der er plads nok i sådan en til den Samsung USB-disk.

Og hvor mange kan der så sidde ved siden af hinanden i hubben?