E-Mail
webnoob 5265
Brevfletning i outlook
Fra : PB

Dato : 15-06-06 11:44

Jeg skal sende mail til en større gruppe, men vil godt gøre mailen personlig
ved at flette deres navn , brugernavn og password ind i teksten i mailen.

Kan man overhovedet dette i Outlook ?

Jeg har søgt højt og lavt men kan ikke finde en løsning.

Mvh Preben

Fra : Carsten Keller

Dato : 15-06-06 12:24

"PB" <pber@kfms.kk> wrote in message
> [...]
>
> Kan man overhovedet dette i Outlook ?
>
> Jeg har søgt højt og lavt men kan ikke finde en løsning.

Da jeg skulle lave noget lignende kunne jeg kun finde frem til at gøre det
fra Word. Du kan dog sagtens bruge dine kontaktpersoner fra Outlook, hvis
det er det du vil. Ellers kan du hente data fra Excell, database, textfil
etc.

Keller

Fra : PB

Dato : 15-06-06 13:38

"Carsten Keller" <ck@no-more-swen.iha.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det er det du vil. Ellers kan du hente data fra Excell, database, textfil

Jeg kan ikke få det fra word til outlook , hvordan gør man det ?

Mvh Preben

Fra : Carsten Keller

Dato : 15-06-06 14:04

> Jeg kan ikke få det fra word til outlook , hvordan gør man det ?

Det kan man ikke, det er omvendt

I Word, Tools ==> Letters and Mailings ==> Mailmerge. Derfra giver det vist
sig selv.

Keller