Bare en enkelt nat.(romantik)
Fra : Stefanie

Dato : 15-06-06 09:16

Kære gruppe.
Jeg skal planlægge kærestens og min års dag (3år) i år.
Jeg tænker lidt på at leje noget hotel lignende, eller noget. Det er kun en
enkelt nat, fra fredag til lørdag, fordi vi ellers skal arbejde.
Er der nogle der kender til noget romantisk (helst i Jylland), også meget
gerne billigt!

Andre forslag om oplevelser eller andet er utrolig velkomne, selvom dette
måske ikke lige er den rigtige gruppe...

Venligst Stefanie

Fra : Holst

Dato : 15-06-06 09:49

Stefanie wrote:

> [...]
>
> Andre forslag om oplevelser eller andet er utrolig velkomne, selvom dette
> måske ikke lige er den rigtige gruppe...

Jeg har hørt, at Niels Bugges Kro og Hotel skulle være et hyggeligt og
godt sted. Jeg har dog aldrig været der, så det er kun rygter:

http://www.nielsbuggeskro.dk

Fra : Magic Hansen

Dato : 15-06-06 14:57

> Jeg har hørt, at Niels Bugges Kro og Hotel skulle være et hyggeligt og
> godt sted. Jeg har dog aldrig været der, så det er kun rygter:
>
> http://www.nielsbuggeskro.dk

Jeg kan i hvert fald bekræfte at beliggenheden er super, den ligger skønt
ved Hald sø syd for Viborg.
Jeg har kun prøvet deres picnic kurv, og den var også rigtig god -
kombineret med en lejet robåd og ud på søen - faktisk meget romantisk

vh
Michael

Fra : Holst

Dato : 15-06-06 22:43

Magic Hansen wrote:

> [...]
> Jeg har kun prøvet deres picnic kurv, og den var også rigtig god -
> kombineret med en lejet robåd og ud på søen - faktisk meget romantisk

Der var også en, som kom til at besvare mit indlæg med en personlig mail
i stedet for til gruppen, og hun skrev, at hun havde været der et par
gange til en eller anden rund fødselsdag, og maden havde været lækker og
stedet rigtig hyggeligt.

Jeg har allerede slette hendes mail, så jeg kan ikke lige huske hendes navn.

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-06 19:12

"Stefanie" <kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Andre forslag om oplevelser eller andet er utrolig velkomne, selvom dette
> måske ikke lige er den rigtige gruppe...

Skal det være "storby" kan jeg anbefale Hotel Guldsmeden
(www.hotelguldsmeden.dk/aarhus.html) i Århus. Har selv været der på kort,
romantisk ophold Vi gik tur i byen, spiste på en hyggelig restaurant og
nød efterfølgende hotellet og dagen efter deres morgenbuffet - i særklasse!

VH Bente