VM i fodbold - Frankfurt
Fra : kongerslev@gmail.com

Dato : 13-06-06 23:21

Hej

Kan det virkelig passe at der ikke er billige rejser til Tyskland i
denne tid? Har søgt og søgt online med intet resultat, kun dyre
billetter fra sas!

Er mere eller mindre ligeglad om det skal være med bus, tog eller fly.
Dog helst fly her fra Aalborg.

Nogen der kender nogle steder hvor jeg skal lede?

/Palle

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-06 19:58

har du prøvet Eurolines busser fra aalborg ?

har du nogle billetter du vil af med så er jeg måske interesseret

Fra : Holst

Dato : 14-06-06 21:38

kongerslev@gmail.com wrote:

> Kan det virkelig passe at der ikke er billige rejser til Tyskland i
> denne tid?

Rejsearrangørerne har vel fundet ud af, at der er VM i Tyskland. Så
hæver de naturligvis priserne.