Billig fly: Bangkok til Kuala Lumpur
Fra : jimmi1311

Dato : 13-06-06 10:35

Hej Allesammen

Vi tager 3 uger til Thailland på sommerferie, troede jeg. Nu har
kæresten bestemt at hun også gerne vil til Kuala Lumpur i Malaysia,
så nu skal vi have købt nogle flybiletter.

Men hvilket selvskab har de billigeste biletter på denne rejse. Det
billigeste jeg har fundet er med airasia til 925 kr retur incl. skatter
og afgifter. Akn dette gøres billiger??

MVH
Jimmi

Fra : ;o\)-max-

Dato : 13-06-06 10:38

"jimmi1311"
[...]

Det lyder utroligt billigt, snup du bare den. -max-

Fra : Anette

Dato : 13-06-06 10:51

"jimmi1311" <wolff13@gmail.com>

[...]

------
Prisen er sikkert helt fin men.......
KL er et hul - taget i betragtning af hvad der ellers er i området, så er
det altså det mest røvsyge sted at spilde sin tid!!!

Anette

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-06 05:52

> Prisen er sikkert helt fin men.......
> KL er et hul - taget i betragtning af hvad der ellers er i området, så er
> det altså det mest røvsyge sted at spilde sin tid!!!
>
> Anette

Jeg var utrolig godt tilfreds med min tur til KL.
Spændende by med mange muligheder, f.eks.:

China town (billige ure, m.m.)
Batu caves (grotte tempel med aber)
TV-tårn (kom op i det, et af verdens største)
se Petronas Twin towers (verdens næste højeste skyskrabere)
m.m.

nok at se til 3-4 dage

jeg tog derefter til den historiske by Malacca syd for (ca. 200 km) og
derefter yderligere ca. 200 km, så er man i Singapore. Så den tur på
motorvejen kan i overveje..... ?

Fra : jimmi1311

Dato : 13-06-06 11:57

Anette skrev:

> [...]
> KL er et hul - taget i betragtning af hvad der ellers er i området, så er
> det altså det mest røvsyge sted at spilde sin tid!!!

Dat kunne være at vi skulle tage til Penang i stedet for og så rejse
lidt rundt derfra. Nogen der har erfaring med at tage fra penang over
til østkysten??

MVH
Jimmi

Fra : Anette

Dato : 13-06-06 14:13

"jimmi1311" <wolff13@gmail.com> skrev
Dat kunne være at vi skulle tage til Penang i stedet for og så rejse
lidt rundt derfra. Nogen der har erfaring med at tage fra penang over
til østkysten??

Se, Penang er til gengæld "hygge". Fin lille by med skønne karry"boder" i
hovedgaden og generelt fin stemning.
Vidererejse kan du booke på alle gadehjørner.

Anette