mnoGoSearch og søgning i pdf-filer
Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 18-06-01 12:37

Hep

Sidder og roder lidt m. subj.[1]

http://search.mnogo.ru/features.html står der om pdf-søgning:
"External parsers support for other file types (pdf, ps, doc etc.) "

Problemet er at jeg ikke lige har kunnet finde en brugbar "external
parser"..

anyone?

[1] http://search.mnogo.ru/

--
vh
Thomas Jensen, http://pil.dk/

Fra : Erwin Lansing

Dato : 18-06-01 13:33

Thomas Jensen - pil.dk <tj@dev.null> writes:

> [...]
> "External parsers support for other file types (pdf, ps, doc etc.) "
>
> Problemet er at jeg ikke lige har kunnet finde en brugbar "external

Configurationsfiler er godt dokumenteret, se:
# Section 3.
# Mime types and external parsers.

f.eks.:

AddType application/pdf *.pdf
Mime application/pdf text/plain "pdftotext $1 $2"

/erwin

--
Erwin Lansing       --       http://drift.droso.net

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 18-06-01 14:53

"Thomas Jensen - pil.dk" <tj@dev.null> skrev i en meddelelse
> [...]
> "External parsers support for other file types (pdf, ps, doc etc.) "
>
> Problemet er at jeg ikke lige har kunnet finde en brugbar "external

Har du prøvet pfdtotext fra xpdf pakken?

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk/