Pepino Secco
Fra : Thomas Widmann

Dato : 11-06-06 11:38

Hej,

for en del år siden (i starten af 90erne) stod jeg sammen med nogle
andre studerende i baren ved en fest på Østasiatisk Institut og
opfandt drinks. Én af dem blev rimeligt vellykket, og jeg skrev den
ned. Men hovedingrediensen er "pepino secco". Så vidt jeg husker,
var det rødt og bittert, a la campari, men jeg husker muligvis galt.
En Google-søgning hjælper ikke - det findes slet og ret ikke.

Er der nogen her, der kan huske produktet? Findes det stadig? Hvad
er/var det?

/Thomas
--
Thomas Widmann twid@bibulus.org http://www.twid.bibulus.org
Flat 0/1, 57 Rose Street, Garnethill, Glasgow G3 6SF, Scotland, EU

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 11-06-06 20:13

Thomas Widmann <twid@bibulus.org> wrote in

> Er der nogen her, der kan huske produktet? Findes det stadig? Hvad
> er/var det?

Da jeg giftede mig med min kone, fulgte der en kvart fyldt flaske Pepino
IceMint med. Jeg tjekkede lige... den står stadig på sin plads bagerst i
barskabet

Produktet blev fremstillet af BETTER BRANDS A/S i Slangerup.

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 11-06-06 20:30

Kent Oldhøj wrote:
> [...]
> barskabet
>
> Produktet blev fremstillet af BETTER BRANDS A/S i Slangerup.

Som blev solgt til United Distillers & Vintners i 1999 og derefter
hed UDV Denmark A/S.

(Google er en god ting)

--
Jens Axel Søgaard

Fra : Kenned

Dato : 12-06-06 22:28

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> skrev i en meddelelse
> Thomas Widmann <twid@bibulus.org> wrote in

> Da jeg giftede mig med min kone, fulgte der en kvart fyldt flaske Pepino
> IceMint med.

hehe Så har du da også valgt delux udgaven... der plejer da ikke at følge
andet end sviger familie med...

Kenned.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 12-06-06 22:41

"Kent Oldh¯j" <kent@FJERNESoldhoj.dk> on søndag 11. juni 2006 at 21:12
+0100 wrote:
>Da jeg giftede mig med min kone, fulgte der en kvart fyldt flaske Pepino
>IceMint med. Jeg tjekkede lige... den står stadig på sin plads bagerst i
>barskabet

Moderne medgift

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 13-06-06 09:09

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in

> Moderne medgift

Jeg har nu brugt den som modgift. Når svigerfar er på besøg vifter jeg bare
lidt med Pepino'en og siger "Hva' med en lille en før maden Svigerfar?" Så
kan man ikke se røven for bare skosåler

Fra : N/A

Dato : 13-06-06 10:40

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 13-06-06 09:50

"Kent Oldh¯j" <kent@FJERNESoldhoj.dk> on tirsdag 13. juni 2006 at 10:08
+0100 wrote:
> [...]
>bare
>lidt med Pepino'en og siger "Hva' med en lille en før maden Svigerfar?"

Du er en ond ond mand…
))

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Max

Dato : 13-06-06 10:40

Hej Frank

Vil du sælge den ? :)

Mvh Max

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 13-06-06 10:52

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> on tirsdag 13. juni 2006 at 11:40
+0100 wrote:

>Vil du sælge den ? :)

Det er ikke mig men Kent der eri besiddelse af det hemmelige våben

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Max

Dato : 13-06-06 12:12

Hej Frank

> Det er ikke mig men Kent der eri besiddelse af det hemmelige våben

Ja, og det vidste jeg godt og alligevel fejler jeg, jeg undskylder meget.

Mvh Max

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 13-06-06 12:23

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> on tirsdag 13. juni 2006 at 13:12
+0100 wrote:
>Ja, og det vidste jeg godt og alligevel fejler jeg, jeg undskylder meget.

Det skal du ikke være ked af - det er menneskeligt at fejle, det er derfor
der så mange mennesker )

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Max

Dato : 13-06-06 15:22

Hej Frank

> Det skal du ikke være ked af - det er menneskeligt at fejle, det er
> derfor der så mange mennesker )

Det er også korrekt, dog vil jeg sige at i den retning har jeg
nu kun gjort ting med fuld overlæg :)

Mvh Max

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 13-06-06 18:02

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> on tirsdag 13. juni 2006 at 16:21
+0100 wrote:
>Det er også korrekt, dog vil jeg sige at i den retning har jeg
>nu kun gjort ting med fuld overlæg :)

Samme her - det kan iøvrigt anbefales at fortsætte med at øve sig ) og
for at gøre det helt on topic, så er e flaske chamoagne og lidt caviar
ikke nogen ringe optakt...

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Max

Dato : 14-06-06 07:21

Hej Frank

> ) og for at gøre det helt on topic, så er e flaske chamoagne og
> lidt caviar ikke nogen ringe optakt...

Det må du så gerne beholde, jeg/vi foretrækker café latte og
hjemmebagte biscottier :)

Mvh Max