Morsø nedlægger popRock-festival - Folkeli~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-06-06 15:51

FARVEL TIL POP ROCK MUSIK
Arrangørerne af den mangeårige BLÅ FJORD ROCK-FESTIVAL i Nykøbing Mors
nedlægger den. Det var en festival at sammenligne med alle andre
popRock-festivaler i landet, f.eks. BEACH PARTY FESTIVAL i Skive.

VELKOMMEN TIL EN FOLKELIG MUSIK-FESTIVAL
I stedet vil man satse på en musik-festival med almindelig
underholdningsmusik for den brede befolkning. Og der er tale om top-navne.

lidt om festivalen:

Den hedder COUNTRY FESTIVAL

Den finder sted fredag den 30. juni kl. 20.30-24.00 og lørdag den 1. juli
kl. 14.00-24.00

Sted: På Ørodde, i Nykøbing (Det er i det naturskønne område ved
vandrehjemmet og campingpladsen)

PROGRAMMET:
30/06:
kl. 20.30-24.00: Matadors (Et dansktoporkester)

31/06:
kl. 14-15: Country Sisters (Verdenskendt tjekkisk pige-country-gruppe, der
omtales som en sexet pigegruppe - kåret som årets countryorkester i flere
lande)
kl. 15-16: Mr. Jack and the Daniels (Et af danmarks mest populære
country-orkestre)
kl. 16-17: Tombola Band (Sveriges populæreste country-orkester - spiller
backing for flere af USAs top-countrystjerner)
kl. 17-18: Mr. Jack and the Daniels
kl. 18-19: Tombola Band
kl. 19-20: Country Sisters
kl. 20-21. Heidi Hauge (Norges absolutte country-dronning - meget populær i
Danmark - Måske Skandinaviens populæreste sangerinde - Kan sammenlignes med
vores egen Wenche)
kl. 21-22: Tombola Band
kl. 22-23: Country Sisters
kl. 23-24: Heidi Hauge

Arrangørerne er: Morsø DIU leg og virke - Morsø Håndboldklub - Morsø Cricket
klub

Hjemmeside: www.countryfest.dk

Læs om / og se Country Sisters:
http://www.countrysisters.cz/news.php?lang=eng

Hilsen Åge

Fra : Holst

Dato : 09-06-06 15:55

Åge Halldorsson wrote:

> kl. 20-21. Heidi Hauge (Norges absolutte country-dronning - meget populær i
> Danmark - Måske Skandinaviens populæreste sangerinde - Kan sammenlignes med
> vores egen Wenche)

Hvem er "vores egen Wenche"? For mig lyder Wenche mere norsk end dansk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-06-06 16:33

"Holst" <newsjun06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem er "vores egen Wenche"? For mig lyder Wenche mere norsk end dansk

____

Du tænker på Wenche Myhre. Norges tidligere slager-dronning. Men nej, det er
ikke hende.

Wenche tror jeg bestemt du har set i utallige tv2-reklamer før
Tv2-nyhederne. Måske uden at vide det. Hun er Danmarks mest kendte og
populære country-sangerinde på linie med Heidi hauge i Norge. Hun blev i
foråret kraftigt lanceret som Danmarks nye country-dronning, på en måde så
ingen kunne være i tvivl om hvem hun var. Hun er forøvrigt
landbrugsmedhjælper på en gård i Nordjylland.

Undskyld til Tamra Rosanes, for det der med danmarks nye country-dronning,
hehe

Hilsen Åge

Sådan ser hun ud - Læs om Wenche her:
http://www.wenchehartmann.com/visbilleder.aspx?OverskriftsID=23&&BilledeID=489

Hilsen Åge

Fra : Holst

Dato : 09-06-06 16:55

Åge Halldorsson wrote:

> Du tænker på Wenche Myhre. Norges tidligere slager-dronning. Men nej, det er
> ikke hende.

Ja, det kan da godt være, jeg tænker på hende. Wenche anser jeg blot som
et norsk navn, måske på grund af Wenche Myhre.

> [...]
> ingen kunne være i tvivl om hvem hun var. Hun er forøvrigt
> landbrugsmedhjælper på en gård i Nordjylland.

Der kan man bare se. Aldrig hørt om hende. Jeg ser ikke tv, så jeg har
ikek set nogen utallige tv2-reklamer.

> Sådan ser hun ud - Læs om Wenche her:
> http://www.wenchehartmann.com/visbilleder.aspx?OverskriftsID=23&&BilledeID=489

Ja, hun ser da meget sød ud. Hun har også en udmærket stemme. Det er
blot synd, hun synger country, for det er en genre, som aldrig har sagt
mig alverdens. Og musikerne kunne der da også godt være lidt mere spræl
i, skulle man synes.

Er det altsammen covernumre, eller har hun også egne numre?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-06-06 18:20

"Holst" <newsjun06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Er det altsammen covernumre, eller har hun også egne numre?
____

Jeg skal ikke kunne sige det. Umidelbart ser det ud til at det er
genindspilninger af gamle numre. Meeen mon ikke hun også har egne numre.

Har vi en country-expert ???

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-06 23:32

On Fri, 9 Jun 2006 17:32:45 +0200, Åge Halldorsson wrote:

> Wenche tror jeg bestemt du har set i utallige tv2-reklamer før
> Tv2-nyhederne.
[klip]
> Hun er forøvrigt
> landbrugsmedhjælper på en gård i Nordjylland.

Det ville være yndigt med hende i duet med Den syngende Klovbeskærer*

*) Ingen joke. Tewa Musik i Farsø har faktisk udgivet et kasettebånd med
bemeldte herre engang i firserne, husker jeg.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Karsten H. Larsen

Dato : 09-06-06 22:14

Men hvor ligger Nykøbing Mors

Hilsen

Karsten

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4489898f$0$27594$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Holst

Dato : 09-06-06 22:20

Karsten H. Larsen wrote:

> Men hvor ligger Nykøbing Mors

På Mors.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-06-06 09:19

"Karsten H. Larsen" <karsten@FJERNNUcph-metronet.dk> skrev i en meddelelse
> Men hvor ligger Nykøbing Mors
>
> Hilsen
>
> Karsten
___

Hehe. På Mors

Hilsen Åge

Fra : E. Madsen \(2610\)

Dato : 17-06-06 22:27

> [...]
> lande)
> kl. 15-16: Mr. Jack and the Daniels (Et af danmarks mest populære

Jeg kommer helt sikkert. Især 31/06...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-06-06 11:48

"E. Madsen (2610)" <sdofkg@djfg.dk> skrev i en meddelelse

> "Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4489898f$0$27594$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Jeg kommer helt sikkert. Især 31/06...
____

Kl. 15 eller hvornår???

Hilsen Åge

Fra : E. Madsen \(2610\)

Dato : 18-06-06 19:46

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:44952e0c$0$99998$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> "E. Madsen (2610)" <sdofkg@djfg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hele dagen d. 31/06. Det vil jeg ikke gå glip af...

(Psssst: 31/06)?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-06-06 19:29

_________

kl. 14-15: Country Sisters (Verdenskendt tjekkisk pige-country-gruppe,
der omtales som en sexet pigegruppe - kåret som årets countryorkester i
flere lande.

SV: Men kl. 14-15, hehehehhhh....

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 19-06-06 20:10

"E. Madsen (2610)" <sdofkg@djfg.dk> skrev i en meddelelse

> Hele dagen d. 31/06. Det vil jeg ikke gå glip af...
>
> (Psssst: 31/06)?

Den lille finurlighed går sikkert hen over hovedet på Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-06-06 17:38

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Den lille finurlighed går sikkert hen over hovedet på Åge
______

Det er vist kun Allan der opfatter det som en finurlighed. Det passer nok
ikke lige klokken 14-15. Så er det i hvert fald falsk reklame.

Hilsen Åge

Fra : Willie Garvin

Dato : 20-06-06 20:11

On Tue, 20 Jun 2006 18:38:08 +0200, "Åge Halldorsson"
<aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> wrote:

>"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Det er der vist flere ting som gør. Bl.a. at der IKKE er 31 dage i
denne måned.

--
Best Regards - Med Venlig Hilsen

Willie Garvin

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-06 21:24

On Tue, 20 Jun 2006 21:10:37 +0200, Willie Garvin
<willieREM@OVEgarvin.com> wrote:

>Det er der vist flere ting som gør. Bl.a. at der IKKE er 31 dage i
>denne måned.

Øv, nu ødelagde du spøgen

Men det er nok et ganske godt billede på den popularitet som
festivalen og dens musik nyder, at den må lægges på en ekstra dag i
måneden

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-06-06 16:01

> On Tue, 20 Jun 2006 21:10:37 +0200, Willie Garvin

> Øv, nu ødelagde du spøgen

SV: PYHHHH. Den var styg. Nu er jeg rolig igen. Sån noget er altså ikke
sjovt.

> Men det er nok et ganske godt billede på den popularitet som
> festivalen og dens musik nyder, at den må lægges på en ekstra dag i
> måneden

> /Alex

SV: Det har du nok ret i. Musikken er simpelthen så populær at der ikke
findes dage nok til at spille den i.

Hilsen Åge