Den tyske hitparade juni 2006
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-06-06 19:58

Der er virkelige topnumre at hente på denne måneds hitliste fra Tyskland.

Prøv lige at lytte på gruppen "Bikini" og "Margitta und ihre tøschter".
Rigtigt gode numre.

http://www.mdr.de/boulevard/vomuschlager/2855873.html

Er det ikke rigtigt?

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-06 21:16

Åge Halldorsson wrote:
> Der er virkelige topnumre at hente på denne måneds hitliste fra Tyskland.
>
> Prøv lige at lytte på gruppen "Bikini" og "Margitta und ihre tøschter".
> [...]

Bikini nummeret er helt i særklasse.

--
Claus 'Claude' Albæk (kbh.)

Fra : mk

Dato : 06-06-06 21:55

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4485cf15$0$38644$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Der er virkelige topnumre at hente på denne måneds hitliste fra Tyskland.
>
> Prøv lige at lytte på gruppen "Bikini" og "Margitta und ihre tøschter".
> [...]

Prøvede lige at lytte, men jeg har da sjældent hørt så elendig musik (hvis
man da kan kalde det musik). En ensformig bankende "dåse"rytme og sangere
der er under middel. Jeg græmmes.

mk

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 06-06-06 22:58

Åge Halldorsson wrote:
> Der er virkelige topnumre at hente på denne måneds hitliste fra Tyskland.
>
> Prøv lige at lytte på gruppen "Bikini" og "Margitta und ihre tøschter".
> [...]

Damn hvor er det dog bare lallet, lamt og intetsigende. Præcis som dansk
top scenen... Jeg havde en gang en kæreste hvis forældre konstant hørte
dansktop, hold kæft det var nedtur... At blive vækket kl 10 lørdag
morgen med Kandis eller Jens og Halløj på fulde hammer når jeg sov hos
hende, var bare nitte... Hvis de havde spillet tyske bum-bum slagere var
det nok endt helt galt.

Men pigerne i de bands du nævner ser da nogenlunde søde ud, de burde nok
bare vælge en anden karriere end musik.

> Er det ikke rigtigt?

Nej det er ikke rigtigt

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-06 07:43

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> wrote in message
> Der er virkelige topnumre at hente på denne måneds hitliste fra Tyskland.

Anmeldelse:

Eberhard Hertel "Die späten Rosen":

Afskyeligt dårligt samplede instrumenter (kunstige),
polka-trut-tyroler-takt, og en sanger der prøver at synge så kunstigt
perfekt, at det lyder som talesyntese.

Die Egertaler "Trompeten-Galopp":

Samme opskrift som ovenstående, dog uden sang. Meget markant
tyroler-trut, og meget kunstige instrumenter. Samme toenart som
ovenstående.

Bayerwaldflitzer "Stückl mit der Geig'n":

Mere tyroler-trut, denne gang med en sanger der synger falsk. Stadig
de samme kunstige instrumenter, og den samme monotone bankerytme. Igen
samme toneart!

Bikini "Dicke Männer küssen besser":

Introen lød anderledes, men nummeret falder snart tilbage i samme
monotone toneart og bankerytme som de foregående. Igen de samme
kunstige instrumenter.

Aaaarrghhh... nu holder jeg ikke mere af det gylle ud!!
Det er dog den mest ensformige gang larm jeg nogensinde har spildt 10
minutter på. Ingen musikalsk ide, ingen nytænkning, ingen sjæl, og
intet engagement.
Det er det tætteste man kommer på ren computermusik med alle de
MIDI-instrumenter og monotone standard-keyboard-rytmer.
Noget tyder på man faktisk har brugt en pc i stedet for musikere, idet
alt tilsyneladende er i samme toneart.

> Er det ikke rigtigt?

Gys!

/Alex