Søger navn på nummer fra Støv film
Fra : Just George

Dato : 05-06-06 15:10

I filmen Støv På Hjernen spiller Alf, den her single, som han
kalder for: The Dixie Drivers - Coffee For Two
Sikkert et navn han har hittet på, Google er nemlig død ang. det her
nummer, men kan nogen gendkende det svingende nummeret han spiller ?
Jeg har smidt et lydklip op hos RapidShare, så i kan prøve at høre
hvordan at nummeret lydder.
http://rapidshare.de/files/22271169/The_Dixie_Drivers_-
_Coffee_For_Two.mp3.html

--
Just George.

Fra : Lars Rindsig

Dato : 05-06-06 15:31

Just George wrote:

> [...]
> Sikkert et navn han har hittet på, Google er nemlig død ang. det her
> nummer, men kan nogen gendkende det svingende nummeret han spiller ?

Den er sådan set god nok i den forstand at nummeret hed Coffee for Two,
og blev udgivet på plade under det navn med Dirchs løbende kommentar
("Jeg danser til"). Jeg mener at jeg engang stødte på det på
http://www.sagaole.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=3545&side=&webside=521243
(men jeg gider ikke side og kigge alle linksne igennem lige nu).

Ifølge IMDB har filmen musik af Magne Soone, Maj Sønstevold og Reidar
Thommessen (hvem de så end er). Orkestret har formentlig været en af
disse her universal-grupper der spillede alt fra revy-viser til
Politi-Rock og filmmusik - Bror Kalles Kapel eller Otto Franckers
Orkester eller hvem der nu lige var i vælten.

Lars

Fra : Just George

Dato : 05-06-06 15:44

Lars Rindsig had these thoughts

> [...]
> Politi-Rock og filmmusik - Bror Kalles Kapel eller Otto Franckers
> Orkester eller hvem der nu lige var i vælten.

Okey, tak skal du have.

--
Just George.