Billetter til DM i Århus sælges billigt.
Fra : Morten Bowman

Dato : 03-06-06 23:36

Hejsa
Et par af mine venner har billetter i overskud grunet kæresteproblmer og
arbejde. Skulle nogen være interesseret så giv et bud.

Fra : Holst

Dato : 04-06-06 08:33

Morten Bowman wrote:

> Et par af mine venner har billetter i overskud grunet kæresteproblmer og
> arbejde. Skulle nogen være interesseret så giv et bud.

Mit bud er, at du finder den rette gruppe til dine salgsannoncer.

Du kan finde den på http://www.usenet.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 04-06-06 12:32

On Sun, 04 Jun 2006 09:32:59 +0200, Holst <newsjun06@shelter.dk> wrote:

>Mit bud er, at du finder den rette gruppe til dine salgsannoncer.
>
>Du kan finde den på http://www.usenet.dk

Hvis du var lidt hurtigere ville du opdagede at jeg postede den i den
rigtige grupper ganske kort efter

Fra : Holst

Dato : 04-06-06 13:01

Morten Bowman wrote:

> Hvis du var lidt hurtigere ville du opdagede at jeg postede den i den
> rigtige grupper ganske kort efter

Om jeg er hurtig eller ej, er ligegyldigt. Du skulle have været så
hurtig, at du slet ikke postede indlægget i denne gruppe.

Fra : Just George

Dato : 04-06-06 13:32

Morten Bowman had these thoughts

> Hvis du var lidt hurtigere ville du opdagede at jeg postede den i den
> rigtige grupper ganske kort efter

Du glemte bare lige at krybe til korset og skrive:
Hovsa, forkert gruppe. Den skulle ellers have været sendt til
dk.marked.privat.***** og til denne gruppe.
Det må i meget undskylde.

Så havde du undgået bøvlet.
Med din stilhed signalerede det at du var ude på at tjene penge
her i gruppen, hvilket man ikke just må.
--
Just George.

Fra : Morten Bowman

Dato : 05-06-06 14:03

> [...]
>
>Så havde du undgået bøvlet.
>Med din stilhed signalerede det at du var ude på at tjene penge
>her i gruppen, hvilket man ikke just må.

Det er f...... nok det sidste!! Jeg har brugt denne gruppe igennem mange år
så det pis gider jeg ikke høre på.
Jeg synes det er fint at der nogen der kommenterer/hjælper folket på usenet
til at bruge grupperne korrekt, men vi er altså nogen der ikke fejlfri så
tag det nu roligt.

Fra : Hauge

Dato : 05-06-06 14:25

Hej
Morten Bowman wrote:
> Jeg synes det er fint at der nogen der kommenterer/hjælper folket på usenet
> til at bruge grupperne korrekt, men vi er altså nogen der ikke fejlfri så
> tag det nu roligt.

Glem det, for de klumper der har travlt med at det er den forkerte
gruppe, kan jo ikke engang finde ud af at FUTe til den rette gruppe hvor
snak om netikette hører hjemme, men sidder jo her og smider med mere
lort. Dit indlæg var et indlæg for mange, men de andres er jo
efterhånden ved at være 15 for mange..

FUT: dk.admin.netikette, hvilket burde være sket for længst.

Mvh Hauge, der også kom til at være OT i denne tråd.

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060605132504@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-06-06 15:11

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er f...... nok det sidste!! Jeg har brugt denne gruppe igennem mange
år
> så det pis gider jeg ikke høre på.

____

Så så så så. Rolig nu. Slap nu af. Det er jo ikke anderledes end det altid
har været.
En del herinde har jo ikke ikke andet at give sig til end at skawe sig. Det
er jo deres liv. Prøv at forstå dem. De forsøger bare at blive hørt, andet
er det ikke.

Hilsen Åge

Fra : Just George

Dato : 05-06-06 15:34

> [...]

> Jeg synes det er fint at der nogen der kommenterer/hjælper folket på
> usenet til at bruge grupperne korrekt, men vi er altså nogen der ikke

Hids dig nu ned shhh shhh, jeg kommer jo heller ikke med nogen
beskyldninger eller skælder dig ud over dit indlæg, jeg kommer
kun med et stykke fakta som jeg ser fra alle muglige andre grupper
når folk kommer med indlæg der vist nok hørte hjemme et andet sted.
De udsættes netop for flaming hvis de ikke kommer med "hovsa" beskeden.
Kan jeg som sådan også godt forstå med alle de online butikker der smider
deres indlæg her, der og alle vejene og det bliver folk trætte af til sidst
og så rammes alle der laver en bommert.
Man skal sådan passe på idag hvad man gør i de Danske grupper.

Har lige lavet en "futteli fut" til netetikette gruppen, for ikke at træde
nogen over deres små fusselanker
--
Just George.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-06-06 10:15

> Hejsa
> Et par af mine venner har billetter i overskud grunet kæresteproblmer og
> arbejde. Skulle nogen være interesseret så giv et bud.

____

Øhhhhh. DM i hvad ??????

Hilsaen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-06 10:37

Åge Halldorsson wrote:
> "Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
>
> ____
>

> Øhhhhh. DM i hvad ??????
>
> Hilsaen Åge

Åge

Depeche Mode

--
Claus 'Claude' Albæk (kbh.)

Fra : Allan Krautwald

Dato : 04-06-06 13:47

"Claus Albæk (Kbh.)" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse

> Depeche Mode
>
> --
> Claus 'Claude' Albæk (kbh.)

Tak for opklaringen..jeg undrede mig sgu ærlig talt også over hvad det var
for et DM

Fra : Peter Juhl

Dato : 04-06-06 11:19

Åge Halldorsson wrote:

> Øhhhhh. DM i hvad ??????

Slager. Køb dem og kom til Århus for at se med...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-06-06 15:42

"Peter Juhl" <peter@c.dk> skrev i en meddelelse

> Slager. Køb dem og kom til Århus for at se med...

_____

Har rigeligt på videobånd. 30 stk. a 8 timer - Det skulle være nok til en
hyggelig aften.

Hilsen Åge

Fra : Søren Nielsen

Dato : 04-06-06 16:24

Åge Halldorsson wrote:

> _____
>
> Har rigeligt på videobånd. 30 stk. a 8 timer - Det skulle være nok
> til en hyggelig aften.
>
> Hilsen Åge

Jeg gætter på de er uindspillede. Og trods det morer du dig så du klapper
dig selv på lårene af grin....

Søren

Fra : Hauge

Dato : 04-06-06 17:18

Søren Nielsen wrote:
> Jeg gætter på de er uindspillede. Og trods det morer du dig så du klapper
> dig selv på lårene af grin....

Nå du kender det fra din egen dagligdag?

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060604161811@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 04-06-06 17:42

Hauge wrote:

> Nå du kender det fra din egen dagligdag?
>
> /Hauge

Nej, jeg har ingen video. Og det er pokkers svært at få en tom DVD til at
afspille.

Søren

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-06-06 21:46

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:44830cef$0$38655$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Nej, jeg har ingen video.

SV:; Jamen Herre Gud da.

> Og det er pokkers svært at få en tom DVD til at afspille.

SV: Jo men her kan vi da lige hjælpe dig lidt med nogle tekniske
oplysninger.

1: Du kan jo prøve at indspille den - eksempelvis med et slagermusik-show
2: Herefter kan du afspille den (men husk det skal ikke være i videomaskinen
men i dvd-maskinen.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-06-06 21:43

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4482fa81$0$38726$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Jeg gætter på de er uindspillede.

SV: Ja det gør du jo så, men det er helt galt gættet

> Og trods det morer du dig så du klapper dig selv på lårene af grin....

SV: Ja, men ikke "på trods", men "fordi".
Når f.eks. "Frau Wæber" kommer på besøg i "Immer Wider sonntag" og
"Frøhliche altag", så er der godt nok grund til at klappe sig på lårene af
grin. Sidste fredag fik hun en firehjulet plæneklipper oppe på scenen, og på
rigtig "Gertrud-maner" sagde hun: "Nejjjjjjjjjjjjj ihhhhhhhh", satte sig op
på den, drejede nøglen og sagde "hihiiiiii hihiiii", trådte på speederen og
så kørte den baglæns. "Uhhhhhhhhhhhhh" sagde hun og skiftede til fremadgear,
trådte på spederen så hun var ved at ryge bagover, trådte på derfor på
bremsen så hun var ved at ryge forover, trådte igen på speederen og var ved
at ryge bagover o.s.v.
Jo, jeg klappede på på begge lår af grin - og jeg har aldrig nogensinde
set et publikun skrige og skråle så megt af grin at tårerne var ved at løbe
ned af kinderne på dem.
Så detttttt..... jov-jov.

Hilsen Åge