Illdisposed - Burn me wicked
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 29-05-06 15:35

Ja så sidder jeg med dette album og hvad kan man sige?

Det er Illdisposed med mindre justeringer. Stilen ligger sig en del op af
1-500 Vindication, men det er blevet hurtigere, mørkere og mere aggressivt.
Fyren fra Mercenary synger på et par af numrer, hvilket fungerer godt.

Fra : Q

Dato : 30-05-06 11:11

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
aggressivt.
> Fyren fra Mercenary synger på et par af numrer, hvilket fungerer godt.

Det er slet ikke så kedeligt, det album, men Submit albummet vinder stadig
hvis du spørger mig...

Nogen der kender historien bag Lasse Bak's exit fra Illdisposed forresten?

/peter

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 30-05-06 17:56

"Q" <Q@Q.Q> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvis du spørger mig...
>
> Nogen der kender historien bag Lasse Bak's exit fra Illdisposed forresten?

Han skulle have været ret så "utilregnelig"