Påvirke danske bibilioteker i almindelighe~
Fra : Esben

Dato : 23-05-06 14:37

Nogen der ved hvad man kan gøre for at påvirke det danske
biblioteksvæsen til at skaffe musik hjem, nu tænker jeg ikke så meget så
meget på den enkelte kommune, selv om jeg er bruger af Københavns
biblioteker, som i al almindelighed. Kontakt til KK på nettet med ønsker
er dog også relevant!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Max

Dato : 23-05-06 15:29

Hej Esben

> biblioteksvæsen til at skaffe musik hjem, nu tænker jeg ikke så meget

Skriv noget seriøst til kulturministeren.

Mvh Max

Fra : Mathias

Dato : 23-05-06 16:35

Esben wrote:
> [...]
> meget på den enkelte kommune, selv om jeg er bruger af Københavns
> biblioteker, som i al almindelighed. Kontakt til KK på nettet med ønsker

http://www.musikbibliotek.dk/forside

Tror der er det meste.

Fra : Esben

Dato : 23-05-06 20:48

Mathias <a@b.c> wrote:

> http://www.musikbibliotek.dk/forside
>
> Tror der er det meste.

Da ikke noget om hvordan jeg beder dem om at købe ting hjem?! Har jo
netop søgt på bibliotek.dk og konstateret de mnage albums der ikke
findes...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Bruno

Dato : 23-05-06 16:37

Esben wrote:
> [...]
> meget på den enkelte kommune, selv om jeg er bruger af Københavns
> biblioteker, som i al almindelighed. Kontakt til KK på nettet med ønsker

Per erfaring ved jeg det kan nytte og tale med sin bibliotekar, der er
der jo for kunderne og er med til at vælge hvad der skal købes.

Mvh

Bruno

Fra : Esben

Dato : 23-05-06 20:48

Bruno <dont.use@this.address.ever> wrote:

> Per erfaring ved jeg det kan nytte og tale med sin bibliotekar, der er
> der jo for kunderne og er med til at vælge hvad der skal købes.

OK, så må jeg prøve det - klarer ellers alt mit bib per internet -
bortset fra afhnetning og aflevering!

VH

Esben

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 29-05-06 21:03

Esben skrev:
> [...]
> meget så meget på den enkelte kommune, selv om jeg er bruger af
> Københavns biblioteker, som i al almindelighed. Kontakt til KK på

På Københavns Kommunes Bibliotekers hjemmeside er der gode
kontaktmuligheder, hvor de vist gerne modtager ønsker om indkøb.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk