U2 sang oversigt?
Fra : Roland

Dato : 20-05-06 20:17

Hejsa

Jeg søger en liste over alle U2`s sange, er der nogen der ved hvor jeg kan
finde det?
Hvis muligt så gerne et sted hvor jeg også kan høre små klip af dem.

Mange tak

Pierre

Fra : Holst

Dato : 20-05-06 21:02

Roland wrote:

> Jeg søger en liste over alle U2`s sange, er der nogen der ved hvor jeg kan
> finde det?

Prøv u2.com

Fra : Anders Buch

Dato : 20-05-06 23:22

"Roland" <prc@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg søger en liste over alle U2`s sange, er der nogen der ved hvor jeg kan
> finde det?

AllMusic:

http://1sl.net/d29

Eller hvis lange links virker for:

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&token=ADFEAEE57B18DF47A57420C59C3B41DBA753F01CDD4BB4800B3C430DD98C1C4A80256AB413A7D9D2B3FA75B235A9F52FAD500BD5DA8E2B&sql=11:57dovw9va9lk~T31

- Anders

Fra : Steen

Dato : 22-05-06 22:53

Roland wrote:

> [...]
> finde det?
> Hvis muligt så gerne et sted hvor jeg også kan høre små klip af dem.

jeg leder efter video-klip optaget fra koncerten i Parken i sommers, til at
prøve at lave en dvd.

Hvis der er nogen der vil hjælpe med de klip de har optaget på deres
digital-kamera, mobil, eller endda videokamera, er jeg meget interesseret.

Jeg har fået samlet en del, men mangler stadig noget.

Hilsen

Steen

Fra : Nicolai

Dato : 23-05-06 08:49

> jeg leder efter video-klip optaget fra koncerten i Parken i sommers, til at
> prøve at lave en dvd.

Jeg har kun sølle 30 secs med et 5mp kamera - ikke værd at dele.

Hvor finder vi DVD'en når den er klar? :)

Fra : steen

Dato : 23-05-06 10:59

On Tue, 23 May 2006 09:49:03 +0200, "Nicolai" <spam2005@nifo.dk>
wrote:

>Jeg har kun sølle 30 secs med et 5mp kamera - ikke værd at dele.
>
>Hvor finder vi DVD'en når den er klar? :)

Hej Nicolai,

det er værd at dele.

Det kan være det lige der, hvor jeg ikke har noget video, bedre
kvalitet, eller du står bedre i forhold til det jeg har.

Jeg vil meget gerne have det.

Der findes findes en hjemmeside, der hedder www.yousendit.com som gør
at man kan sende større filer til hinanden.

Ellers kan jeg også modtage filer gennem chatprogrammerne Aim, Msn og
Icq.

Jeg kan kun modtaget filer op til 10 Mb i størrelsen på min email, det
er en hotmail adresse jeg bruger her, jeg ved ikke om den kan modtaget
større filer.

Jeg vil skrive det inde på www.bono.dk når mixet er færdigt.

Hilsen

Steen