skud i tågen,søger nummer med.....
Fra : Lunde

Dato : 17-05-06 19:31

nogen der kender den sjove danske udgave af Wild thing?
den har følgende i teksten "min bette vild ting du får mit jern til og ringe" hvem har lavet den og hvad hedder nummeret?

på forhånd tak.

** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY **
http://www.usenet.com

Fra : Eliasen

Dato : 17-05-06 19:35

"Lunde" <lunde@post8.tele.dk> wrote in message
> nogen der kender den sjove danske udgave af Wild thing?
> den har følgende i teksten "min bette vild ting du får mit jern til
> og ringe" hvem har lavet den og hvad hedder nummeret?
>
> på forhånd tak.

Det var da vist Georgs Bureau. Den hed faktisk noget så originalt som
"Vild ting".

--
Eliasen

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 17-05-06 19:42

"Lunde" <lunde@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> nogen der kender den sjove danske udgave af Wild thing?
> den har følgende i teksten "min bette vild ting du får mit jern til og
> ringe" hvem har lavet den og hvad hedder nummeret?

Mon ikke det er "Vild ting" med Georgs bureau?

og eeeehhh..."undersættelsen" af linien: Wild thing you make my heart sing"
er s
å vidt jeg lige husker

"Vild ting du får mit hjert' til og ringe"

hjert' = hjerte på jysk

/ Flying Hotdogs

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-05-06 20:01

Lunde skrev:

>nogen der kender den sjove danske udgave af Wild thing?

Ja det er Georgs Bureau der har lavet den, den danske version hedder Wild
ting

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 17-05-06 21:43

On 17 May 2006 19:01:00 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>Ja det er Georgs Bureau der har lavet den, den danske version hedder Wild
>ting

Alle svar er rigtige, men den kan måske være svær at finde, da nogle
tvister om rettigheder gjorde at den blev trukket tilbage.

Men du burde kunne finde den brugt mange steder.

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : Too Old

Dato : 18-05-06 19:07

Poul Erik Lindaa <lindaa@mail.tele.cykeldk> wrote in

> Alle svar er rigtige, men den kan måske være svær at finde, da nogle
> tvister om rettigheder gjorde at den blev trukket tilbage.

Det må da siges at være en positiv udvikling.

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-06 22:50

On Wed, 17 May 2006 20:31:08 +0200, Lunde wrote:

> nogen der kender den sjove danske udgave af Wild thing?
> den har følgende i teksten "min bette vild ting du får mit jern til og ringe" hvem har lavet den og hvad hedder nummeret?

Inden jeg nåede at svare "Tante Fjas, har andre bragt det korrekte: "Georgs
Bureau". Okay, jeg gi'r mig uden sværdslag.

Hvis du er til jyske over- og undersættelser af engelske rocknumre, skulle
du nu alligevel prøve at lytte til "Tante Fjas"

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?htmltemplate=./artist/viewartist.htm&artistid=12167
eller
http://www.kortlink.dk/kortlink.php?id=2qr6#
--