Ukendt musik
Fra : Ukendt

Dato : 15-05-06 17:59

Hej

En gang for efterhånden et stykke tid siden var der et indslag i nyhederne
på TV2 eller DR om et amerikansk band der spillede rockmusik.

Bandet bestod af to personer en mand og en kvinde. Jeg mener han spiller
trommer og hun guitar.

Jeg kan overhovedet ikke komme i tanke om hvad de hedder. Håber der evt. kan
være en herinde der kan være behjælpelig.

Deres musik lyder lidt som starten på det nye Red Hot Chili Peppers nummer
"Dani California".

Fra : Peter Martin

Dato : 15-05-06 18:34

Hej Rene.

WHITE STRIPES. Det må være dem. They ROCK!!

/petermartin

Fra : Morten S Hansen

Dato : 15-05-06 19:15

> WHITE STRIPES. Det må være dem. They ROCK!!

I White Stripes er det godt nok Meg der spiller trommer og Jack der spiller
guitar.

Men any way de kan klart anbefales (ligesom The Raconteurs som lige nu
spiller på mit anlæg)!

/morten

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-06 20:52

"Morten S Hansen" <undertegnede@SLETmail.dk> wrote in message

> [...]
> spiller guitar.
>
> Men any way de kan klart anbefales (ligesom The Raconteurs som lige nu

Hej

Det var dem ... men det er også længe siden jeg så dem i TV.

Men ihvertfald mange tak for hjælpen.

/René