Nøøj, en rigtig protestplade...
Fra : es

Dato : 05-05-06 12:12

Hejsa, så er der sørme nyt fra gamle Neil Young, der har fundet alle
protesttalenterne frem.
Det lyder som om han er sammen med Crazy Horse og sammen leverer de den
sædvanlige gang effektiv fræs og gungsolid rock. Titlen er Living
With War. Jeg har ikke set om den er udkommet herhjemme, men man kan
høre hele skiven her:
http://www.hyfntrak.com/neilyoung2/AFF23252/

hilsen Es

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 07-05-06 11:46

Ikke dårligt. Den første ryger da lige i guitararmen. Udkommer vist i
morgen.

http://www.neilyoung.com/lww/lww_timeline.html

Tuesday
May 2 06 "Living With War" is available as an album only on internet
download

The internet will be the only source for the "living with war" bundled
album in the days following May 2 and preceding the CD release to the
street.

Monday
May 8 06 "Living With War" is available on the street

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 07-05-06 11:49

Og et lille protestinterview. Han er sej

http://www.youtube.com/watch?v=7utryGZ25dg

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-06 23:02

"es" <selig@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
[...]

---
Jeg har hørt skiven igennem nogle gange og må tilstå at jeg bestemt ikke
synes at det er en af hans bedste. Jeg har det svært med det kor på 100 mand
som skal ind over samtlige (!) sange. Havde det kor ikke været der, kunne
det have været en fed skive (blot uden messingsuppe der heller ikke klæ´r
Neil Young). Den er på mest besynderlig vis hoppet over på en CD-skive men
det bliver ikke en af mine mest afspillede og havde det ikke været fordi det
er gode gamle Neil Young, så havde jeg ikke gidet at beskæftige mig ret
meget med det.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Ole Thomsen

Dato : 11-05-06 18:33

Kim Larsen wrote:

> [...]
> afspillede og havde det ikke været fordi det er gode gamle Neil
> Young, så havde jeg ikke gidet at beskæftige mig ret meget med det.

Du har ret med koret, som en af mine venner siger er det lidt for meget
"Up with People".

Hornet har jeg det fint med, og bortset fra "America the Beautiful"
synes jeg faktisk det er en rigtig OK plade. Den har kørt i fast
rotation her i flere dage.

Ole Thomsen