Manu Chao på P3 idag - Titel
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 01-05-06 17:40

Hej,

Henrik Milling spillede i dag et udpluk fra et nummer med Manu Chao, hvor
det lød som om der blev blev sunget "Jeg kan godt li' løgsuppe" - hvad var
det lige titlen var?
P3 har ingen playliste for 1. maj

mvh

Carsten

Fra : Davidsen

Dato : 01-05-06 20:52

"Carsten Pedersen" <dublinx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det lød som om der blev blev sunget "Jeg kan godt li' løgsuppe" - hvad var

Jeg hører ikke P3, men det er garanteret "Lagrimas de oro" fra
"Clandestino". Fantastisk album!

Den strofe med løgsuppen: "llego el cancodrilo y super chango"

Se evt.: http://www.loglar.com/song.php?id=19642

Mvh
Davidsen

Fra : Carsten Pedersen