billetlugen nede?
Fra : Henrik Sørensen

Dato : 29-04-06 08:46

Kan i komme ind på den?

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Jesper Kristensen

Dato : 29-04-06 08:50

> Kan i komme ind på den?

Overhovedet ikke

Famous last words:

"Vi har opgraderet de flaskehalse, der var tidligere, og er nu mere klar end
nogensinde" siger direktør Jeppe Michael Jensen fra Billetlugen til ComON.
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=26369

/Jesper

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 29-04-06 08:54

Jesper Kristensen wrote:

> [...]
>
> "Vi har opgraderet de flaskehalse, der var tidligere, og er nu
> mere klar end nogensinde" siger direktør Jeppe Michael Jensen

Heeeelt sikkert...
De må have røde ører..

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Allan \(privat\)

Dato : 29-04-06 09:04

Røde øre, de er da lige glade!

Det er da mere dem i Horsens der bør have røde øre fordi de bliver ved med
at vælge billetlugen.dk som internet slags sted. Men de er åbenbart
ligeglade med hvordan det går for sig!

/Allan

Fra : Peter

Dato : 29-04-06 08:52

Jesper Kristensen wrote:

> [...]
> nogensinde" siger direktør Jeppe Michael Jensen fra Billetlugen til ComON.

Det ku' åbenbart godt betale sig at stå i kø i 7 timer ... sidder med 6
stykker pap til 4.288,- kroner til det forjættede land i august.

Go' jagt!

/Peter

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 04-05-06 11:54

"Jesper Kristensen" <jbk@NOSPAMit.dk> skrev i en meddelelse

> "Vi har opgraderet de flaskehalse, der var tidligere, og er nu mere klar
> end nogensinde" siger direktør Jeppe Michael Jensen fra Billetlugen til
> [...]

Den udtalelse ligner da også elastik i metermål. Hvor klar har de været
hidtil?

Børge

Fra : Allan \(privat\)

Dato : 29-04-06 08:53

Nej, kan heller ikke komme ind!

De har så meget styr på det, mener de skrev i pressen at nu havde de løst
alle deres problemer og skulle kunne klare den ekstreme load, men NEJ!

Fra : ThomasT

Dato : 29-04-06 09:24

Lortesite!!

Hvad betyder:

Warning: mysql_pconnect(): Can't connect to local MySQL server through
socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in
/home/billetlugen/www/billetlugen-ny-20050919/classes/db.php on line 110
Can't connect to local MySQL server through socket
'/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2)

Hilsen
ThomasT

Fra : Eliasen

Dato : 29-04-06 09:31

"ThomasT" <t@vicki-thomas.dkFJERN> wrote in message
> [...]
> 110
> Can't connect to local MySQL server through socket

At der er supermeget pres på deres database. Sørgeligt, at de ikke har
skaleret deres backend til at håndtere en række kald af den
størrelsesorden, når de burde forvente det ville komme.

--
Eliasen

Fra : Nicolai

Dato : 29-04-06 09:33

> At der er supermeget pres på deres database. Sørgeligt, at de ikke har
> skaleret deres backend til at håndtere en række kald af den
> størrelsesorden, når de burde forvente det ville komme.

Slet ikke. Sørgeligt der intet er sket i 5 mega-forsøg.

Fra : Carsten & Pia

Dato : 29-04-06 10:05

Jeg er kommet igennem 2 gange, men det holdt hårdt. 2 gang kunne jeg ikke få
6 billetter. Så måske der er ved at være udsolgt. Har så også opdateret min
browser hele tiden i 1½ time.

Carsten Pedersen

Fra : Johansen

Dato : 29-04-06 10:11

"Henrik Sørensen" <nope@no-mail.here> skrev i en meddelelse
> Kan i komme ind på den? Vh. Henrik Sørensen

Det er lige lykkes mig ...
Antal billetter: 6

Til: MADONNA den 24.08.2006

Transaktionsdato: 29.04.2006

Det krævede 6 åbne browser vinduer + 1½ times arbejde med at holde disse
opdaterede -

fik alle mulige fejl, men det lykkedes til sidst - så bare klø på !!!

God luck

Jens

Fra : Jesper Kristensen

Dato : 29-04-06 10:38

> Det er lige lykkes mig ...

Nu fik jeg også succes med det

> Det krævede 6 åbne browser vinduer + 1½ times arbejde med at holde disse
> opdaterede -

Nogenlunde samme procedure her.

> fik alle mulige fejl.

Også her.

/Jesper

Fra : Johansen

Dato : 29-04-06 10:47

> Nu fik jeg også succes med det

> Nogenlunde samme procedure her.

> Også her.
>
> /Jesper

Tillykke !
Det er da for fedt
Jens

Fra : Steen

Dato : 30-04-06 12:44

> Det krævede 6 åbne browser vinduer + 1½ times arbejde med at holde disse
> opdaterede -

det er derfor det går ned.

Deres system skal skal håndtere 6 gange så meget traffik, som hvis du kun
havde 1.

Hvis dine kammerater går ind og gør det samme, er der fx. 18 gange så meget
traffik, som hvis det kun var dig der købte de 6 billeter.

Fra : Nicolai

Dato : 29-04-06 10:19
Fra : Peter

Dato : 29-04-06 14:56

Henrik Sørensen wrote:
> Kan i komme ind på den?

Tjek evt. Karsten Koncertrejser ud: www.karkon.dk
Det koster ekstra, men han plejer at ha' billetter.

/PeterT

Fra : Bare min mening

Dato : 30-04-06 06:07

Tja... Jeg blev ringet op Fredag aften af een jeg kender der arbejder i en
Fona nær KBH. Hvor mange skal du bruge? 2 tak.
Hentede dem Lørdag kl 13 da der igen var stille i forretningen. Ja alle kneb
gælder.

Fra : Too Old

Dato : 30-04-06 16:39

"Bare min mening" <Get@blowjob.now> wrote in

> [...]
> i en Fona nær KBH. Hvor mange skal du bruge? 2 tak.
> Hentede dem Lørdag kl 13 da der igen var stille i forretningen. Ja

Føj!

Fra : Bare min mening

Dato : 30-04-06 16:51

FØJ selv. havde du haft chancen, så havde du også gjort det.

Fra : Too Old

Dato : 01-05-06 02:28

"Bare min mening" <Get@blowjob.now> wrote in news:4454dce7$0$47026
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> FØJ selv. havde du haft chancen, så havde du også gjort det.

Måske. Dog ikke til Madonna.

Fra : Bare min mening

Dato : 01-05-06 06:14

Nåhhh.... Ja jeg tænkte det nok. Men jeg vil bare ikke gå glip af det.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 01-05-06 09:09

Bare min mening wrote:
> Tja... Jeg blev ringet op Fredag aften af een jeg kender der
> arbejder i en Fona nær KBH. Hvor mange skal du bruge? 2 tak.
> Hentede dem Lørdag kl 13 da der igen var stille i
> forretningen. Ja alle kneb gælder.

Har hørt om snyd mange steder..
F.eks inde på fisketorvet, da butikken åbnede stod der allerede nogle i kø,
dvs manden der stod som nr1 uden for, ikke fik den første billet.. Det er
bare ikke i orden..
Personligt syntes jeg ikke om det, men kan man "tåle" at gå med det på
samvittigheden at man har snydt sig til den, er det vel ok..

--
Vh. Henrik Sørensen