Og hermed vil jeg gerne meddele ...
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 24-04-06 13:38

at TOOL er verdens sejeste band ... blidt som en kvindes milde berøring, og
brutalt som et sammenstød med et godstog. Buk jer alle!

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Peter Juhl

Dato : 24-04-06 14:47

Kim Frederiksen wrote:

> at TOOL er verdens sejeste band ... blidt som en kvindes milde
> berøring, og brutalt som et sammenstød med et godstog. Buk jer alle!

"10.000 Days" er en fed plade, ingen tvivl om det - men jeg er alligevel
lidt skuffet. Pladen synes at falde fuldstændig fra hinanden henover
"Lipan Conjuring" og "Lost Keys" (var det muligt at få én til at lave
det speak lidt mere inspireret?) - "Rosetta Stoned" lyder som en stor
genbrugsforretning af de fede sange fra "Lateralus" og der er først
noget at glæde sig over på "Right In Two", som desværre efterfølges af
endnu et "fyld-nummer". 5-6 gode numre, der understreger at Tool er i en
klasse for sig, men de skulle være blevet i studiet lidt længere til de
havde noget mere materiale eller også udsendt en EP.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 24-04-06 16:16

"Peter Juhl" <peter@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> klasse for sig, men de skulle være blevet i studiet lidt længere til de
> havde noget mere materiale eller også udsendt en EP.

Jeg har hørt rygter om, at det er et falsk leak...

Hvis det jeg har hørt er det rigtige, er jeg meget skuffet...

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 24-04-06 15:20

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> at TOOL er verdens sejeste band ... blidt som en kvindes milde berøring,
> og brutalt som et sammenstød med et godstog. Buk jer alle!
>

> mvh.
> Kim Frederiksen

Musiksmag kan næppe diskuteres, men jeg synes at det er larm.

Carsten

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 25-04-06 09:01

"Carsten Pedersen" <dublinx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Musiksmag kan næppe diskuteres,

Jo det kan det faktisk godt...

> men jeg synes at det er larm.

Buk dig og modtag spanskrøret, usling!

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 26-04-06 05:19

> "Carsten Pedersen" <dublinx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jo det kan det faktisk godt...

> Buk dig og modtag spanskrøret, usling!
>
> mvh.
> Kim Frederiksen

Den lader jeg så bare stå!
Hvis jeg så siger at Leætherstrip og Front 242 er genial musik - hvad siger
du så?
Eller den clubtechno eller trance, som jeg også ynder at høre?
Kna vi så stadig diskutere musiksmag?
Hellere acceptere forskellen, end presse min overbevisning ned over hovedet
på folk - iøvrigt kan du selv være en usling!

mvh

Carsten Pedersen

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 26-04-06 14:15

> [...]
> Hellere acceptere forskellen, end presse min overbevisning ned over
> hovedet på folk - iøvrigt kan du selv være en usling!

Så siger jeg Brian ;)