Fed King Diamond koncert
Fra : Pjensen73

Dato : 22-04-06 13:23

Så har King Diamond gæstet Danmark, og jeg må sige det var en rigtig
fed koncert. Jeg var med til koncerten i Amager Bio.

Hvad syntes i andre fans om koncerten?

Fra : Pjensen73

Dato : 22-04-06 14:47

Pjensen73 kom med følgende:
> Så har King Diamond gæstet Danmark, og jeg må sige det var en rigtig fed
> koncert. Jeg var med til koncerten i Amager Bio.
>
> Hvad syntes i andre fans om koncerten?

Har lige smidt nogle billeder ud på dk.binaer gruppen fra koncerten.
Har i også nogle, så må i meget gerne poste dem i dk.binaer gruppen.

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 22-04-06 14:57

"Pjensen73" <> wrote

> Så har King Diamond gæstet Danmark, og jeg må sige det var en rigtig fed
> koncert. Jeg var med til koncerten i Amager Bio.
>
> Hvad syntes i andre fans om koncerten?

Jeg synes det var en rigtig fed koncert (var også i Amager Bio), og de
spillede (som sædvanligt) pissefedt!

Og hvor fedt var det ikke lige at de startede med "Come to the Sabbath"
efter Abigail "medley'et", da det der hegn blev fjernet?! Dejligt at der
lige blev plads til et par enkelte Mercyful Fate numre.

De spillede jo de fleste af numre man forventede, men havde nu håbet på et
par andre numre fra Puppet Master, end dem de spillede, og havde også håbet
at de spillede lidt længere, men sådan er det jo, når man synes en koncert
er rigtig fed.

Loch Vostok var også ganske okay, synes jeg, men de der italienske
"Rhapsody-light" kunne jeg godt ha' undværet.. jovist, de spillede da
teknisk set ganske okay, men skrive numre kan de sgu ikke.

Lad os nu håbe at der ikke går fem år igen før kongen gæster Danmark!

- Dennis

Fra : Pjensen73

Dato : 23-04-06 11:38

Er der forresten nogle, som har optaget koncerten fra Amager Bio på
video / DVD?
Hvis det kunne blive brændt ned på DVD, er vi nogle stykker der ville
blive meget glade. Det ville være et fedt minde fra koncerten.

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 23-04-06 12:06

On Sat, 22 Apr 2006 14:22:45 +0200, Pjensen73
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Så har King Diamond gæstet Danmark, og jeg må sige det var en rigtig
>fed koncert. Jeg var med til koncerten i Amager Bio.
>
>Hvad syntes i andre fans om koncerten?

Jeg kender ikke nok til King Diamond til at jeg vil kalde mig selv
fan, men det var bestemt en god koncert!

Hvis nogen har lyst så er der lidt billeder derfra..
http://jacobdinesen.net/galleri/King%20Diamond,%20Amager%20Bio,%202006/index.html
--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 23-04-06 12:33

On Sat, 22 Apr 2006 14:22:45 +0200, Pjensen73 wrote:

> Hvad syntes i andre fans om koncerten?

Æv, nu har jeg været syg nogle dage, så er der nogle der kan fortælle
hvordan han var i Århus?

Tak for billederne forresten, så går jeg da ikke fuldstændig glip af ham :)

--
np: Killing Joke - Jana
http://www.last.fm/user/front243/

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 23-04-06 13:19

On Sun, 23 Apr 2006 13:33:29 +0200, Thomas Jespersen
<jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

>Æv, nu har jeg været syg nogle dage, så er der nogle der kan fortælle
>hvordan han var i Århus?

Heavyjam; din ven i nøden.
http://heavyjam.dk/ezine/arkiv/index.php?id=1199

>Tak for billederne forresten, så går jeg da ikke fuldstændig glip af ham :)

Selv tak :)
--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/