Hvem er denne kunstner
Fra : Newsman

Dato : 12-04-06 01:22

Hej Gruppe

Tekseten er en hiphopper, men jeg kan ikke lige hske den...Teksten er noget
med at "ar han trækker på hæjre ben"

Siger det Jer noget ?

Nevsman T

Fra : Dennis Lange

Dato : 12-04-06 11:51

Newsman wrote:
> Tekseten er en hiphopper, men jeg kan ikke lige hske den...Teksten er
> noget med at "ar han trækker på hæjre ben"

Det er sikkert Mark Johnson med Kig Forbi.
Den var ugens uundgåelige på P3 i uge 13
http://www.dr.dk/P3/P3s+Uundgåelige/2006/0324134314.htm

....Hvis altså den tekstbid du snakker om istedet er "Mens jeg halter på mit
højreben"

--
Mvh.
Dennis Lange

- Brugte fagbøger: www.pensum.dk www.bogbiz.dk

Fra : Ralph

Dato : 12-04-06 17:03

"Dennis Lange" <dblng3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ...Hvis altså den tekstbid du snakker om istedet er "Mens jeg halter på
> mit højreben"

Apropos den tekstbid, så er Milling blevet spurgt i Pravda (DR-P3 igår) hvad
DET betød, han lovede at svare, men da han svarede var jeg ikke ved en
radio.
Nogen der hørte forklaringen?

--
venligst
Ralph

Fra : Newsman

Dato : 13-04-06 19:26

TAK... Det var lige præcis den jeg var på jagt efter :)

vh thomas N