JOY Divsion digt ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-04-06 23:01

Nu har jeg sidet og surfet en ½ time på google - kan det virkeligt
passe at digtene ikke findes mere ?

tænkte der måske var en eller nogen i det her ædle forum der har et
link ?

eller evt har dem på lager og vil være så rar at poste dem her ?

jeg er kun interessret i tekster af Ian cutis
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-06 00:28

Prøv her:
http://www.geocities.com/paddingtonpaw/

Esben

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-04-06 22:43

On Tue, 11 Apr 2006 01:27:57 +0200, "Esben" <essus(a)stofanet.dk>
wrote:

>Prøv her:
>http://www.geocities.com/paddingtonpaw/

FEDEST DER VAR DE jo alle sammen tak skal du ha !

--
http://www.hollymariecombs.dk/ + http://www.beedate.com/www/