Hvem er dette?
Fra : Thomas H.

Dato : 10-04-06 08:20

Hej

Jeg har fået en melodi på hjernen, jeg kan ikke huske en eneste tekstbid så
den er lidt svær at google, men jeg kan huske dette:
www.snabelapunktumdk.dk/Hvem_er_det.mp3 (sådan ca.)

Hvem og hvilket nummer?

--
mvh.
Thomas H. - www.thhe-foto.dk/salg.htm

Fra : ølkusken

Dato : 10-04-06 08:42

Det er China Crisis - Wishful Thinking

It's time we should talk about it
There's no secrets kept in here

Dejlig melodi. Minder mig om min ungdom (1987)

Jesper

Fra : Thomas H.

Dato : 10-04-06 09:02

"ølkusken" <you@cant.mail.me> skrev i en meddelelse

> Det er China Crisis - Wishful Thinking

Ahhh kanon.

> It's time we should talk about it
> There's no secrets kept in here

Nej men havde jeg ikke lige haft mit keybord i nærheden, havde det nok været
svært.
Den går sådan her: naaa na na naaa na na naaa na na naaa na na.

> Dejlig melodi. Minder mig om min ungdom (1987)

Ja den må jeg lige prøve at få fat på

Takker.

Fra : Empitris

Dato : 10-04-06 10:14

> [...]
>
> It's time we should talk about it
> There's no secrets kept in here
>
> Dejlig melodi. Minder mig om min ungdom (1987)

Det må ha' været i din yngre ungdom - den er udgivet i 1983

Fra : ølkusken

Dato : 10-04-06 12:12

> Det må ha' været i din yngre ungdom - den er udgivet i 1983

Hvem holder øje med årene ? De fløj jo afsted dengang

Jesper

Fra : Rohde

Dato : 14-04-06 08:26

"ølkusken" skrev
> Dejlig melodi. Minder mig om min ungdom (1987)

Hmm jeg mente da at du toppede i ´82. Eller var det kun mig?
God påske.

Mvh. Søren

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-06 09:08

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har fået en melodi på hjernen, jeg kan ikke huske en eneste tekstbid
> så den er lidt svær at google, men jeg kan huske dette:

Hej Thomas

Det kunne lyde som det er nummeret : Moment of Glory
Jeg har det med Scorpions,ved ikke om andre har lavet det.
Venlig hilsen
Anne