Dette nummer eller andet af denne type
Fra : preben nielsen

Dato : 31-03-06 20:21

Jeg har lagt et udklip af et stykke (elektronisk ?) musik her:

http:\\preben.vores-web.dk/musik/xtinct_piece.mp3 (580 Kb)

Er der nogen som kan sige mig hvad eller hvem det er eller som
kender andre andet musik i samme "stil". Det er primært rytmen +
start/stop som er interessant for mig.

PS. Se bort fra de indklippe sekvenser, som er irrelevante...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-06 09:05

On Fri, 31 Mar 2006 21:21:04 +0200, "preben nielsen"
<prel@post.tele.dk> wrote:

>Er der nogen som kan sige mig hvad eller hvem det er

En teenager med en PC der har fået fat i Dance Ejay, eller et
tilsvarende program

/Alex

Fra : preben nielsen

Dato : 01-04-06 18:07

> En teenager med en PC der har fået fat i Dance Ejay, eller et
> tilsvarende program

Nej, svaret er fundet. Pills - Rock Me

--
/\ preben nielsen