TOTO Falling in Between, CD og Tour mening~
Fra : Allan \(privat\)

Dato : 30-03-06 08:32

Hej NG,

Hvad mon I andre synes om TOTO nye studio album?
Hvordan var deres koncerter i Middelfart og København starten ad marts?

Selv er jeg vil med nummere som:

"Dying on My Feet" med en fed vocal, tænk at Bobby Kimball kan trykken den
sådan af, syntes ellers han var faldet-en-del-af-på-den, men nu er han da
tilbage på fuld hammer. Sikken ef fed blæs afslutning.

"King of the World" Sikker et omkvæd, det svinger, rykker og man ville bare
ønske man kunne trykken-den-af sammen med dem, igen Bobby Kimball er tilbage
på fuld blus!

"Let it go" Ja, deres nye medlem Grek Phillinganes har ellers virket noget
kedelig de to gange jeg har set ham på scenen med TOTO men hold-da-op hvor
han synger fedt på det nummer og hvis det er ham der har givet dem gløden,
power og musikken tilbage, så skidt med at han har virket tam på scenen.

I det hele taget et der i min øre det bedste album siden "The Seventh One",
det har været nogle trange år med en del middelmådige albums!

Jeg vil have flere TOTO albums i den stil NU....men bliver sikkert nød til
at vente 3-5år på et nyt studio udspil!

/Allan

Fra : Bo

Dato : 30-03-06 18:40

> Hvad mon I andre synes om TOTO nye studio album?

Jo den har da sine kvaliteter. Jeg foretrækker mest Steve som sanger, så det
præger min favoritter lidt. Mine favoritter: Falling In Between, Bottom Of
Your Soul, King Of The World, Taint The World og No End In Sight.

Tambu og Kingdom of Desire er stadig mine favoritter som Steve fan :)