Velkomstdrink!!
Fra : cj

Dato : 10-06-06 13:34

Hej alle,

Jeg skal snart holde studentergilde og står og mangler ideer til en lækker
velkomstdrink....! Kan I hjælpe mig??

Det må gerne være noget med frugt i evt.

(og helst ikke al for besværlig at lave...skal også lave buffet til 30
personer!)

Tak

Venligst

Carina

Fra : kim jensen

Dato : 10-06-06 15:31

En rigtig frisk sommer velkomsdrinks
Hvidvin og lemon sodavand. Den har jeg selv rigtig god erfaring med når den
serverer iskold. Du skal bruge ca. 1/2 liter lemon til en falske hvidvin.Kom
evt. nogle frosne bær i som pynt.
mvh Kim