Konflikt mellem to trådløse logitech keybo~
Fra : datavejledningen@gma~

Dato : 10-06-06 11:56

Hej NG.

Jeg sidder her med følgende:
PC A har et "Logitech Cordless Keyboard" med mus,
PC B har et "Logitech Cordless Desktop MX3000" med mus.

Når PC A anvendes kan man ikke anvende PC B uden at musen strejker, og
der kommer forskellige tegn ind i diverse dokumenter.

Står PC A tændt uden at mus og tastatur anvendes er der ingen
problemer med PC B.

Ifølge Logitech kan dette ikke ske, da der er flere mio forskellige
krypterede muligheder.

Er der nogen der har et løsningsforslag, eller må vi ud og købe en
ny keyboard/mus løsning fra et andet fabrikat en logitech (undgår jeg
helst).

Fra : Hagar

Dato : 10-06-06 13:03

<datavejledningen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Nu har jeg ikke brugt mit trådløse i flere år, så jeg ved ikke om der er
samme funktion på nye som den gang. Der sidder på det jeg har, mus såvel som
tastatur, en lille knap, trykker man på den, så skifter den kanal, og så
kører det fint. Prøv at se om ikke du har det samme.

Hagar

Fra : Marianne

Dato : 10-06-06 20:55

>Er der nogen der har et løsningsforslag, eller må vi ud og købe en
ny keyboard/mus løsning fra et andet fabrikat en logitech (undgår jeg
helst).

Jeg havde engang problemet med to mus og fik følgende forslag, der virkede!

Du skal tage batterierne ud af begge og lade dem være i 15 min.

Derpå sætter du batterierne i det ene sæt og connecter og så batterierne i
det andet - og connecter det. Så finder apparaturet ud af ikke at konflikte
med hinanden.

Måske det også duer på dit problem?

mvh
marianne