Demovideon
Fra : Lars Ellekær Jacobse~

Dato : 09-06-06 12:25

Er der nogen der ved hvor den demovideo der er lagt ind i SE K750i skal
ligge, spørge fordi jeg har nulstillet tlf. og den er strøget, jeg glemte
desværre at notere mig hvor den skulle ligge da jeg kopierede filmen over på
computeren, så vil høre om der er nogen heridne der kan hjælp.

Lars

Fra : Prikke

Dato : 09-06-06 16:16

Lars Ellekær Jacobsen skrev:

> [...]
> desværre at notere mig hvor den skulle ligge da jeg kopierede filmen over på
> computeren, så vil høre om der er nogen heridne der kan hjælp.

På min 750ér ligger demoen på: menu/filhåndtering/videoer/demo
tour.
Håber du kan bruge dette til noget!

m.v.h
Prikke

Fra : Lars Ellekær Jacobse~

Dato : 09-06-06 20:14

Hej Prikke

Jeg takker, men det ser desværre ud til at min mobil ikke vil være med til
det af en eller anden grund

M.V.H
Lars