Logitech G7 mus og hvilket keyboard?
Fra : Malene Hald

Dato : 08-06-06 22:01

Jeg kunne godt bruge nogle anbefalinger til et nyt keyboard:

Jeg bruger PC i mit daglige job/studie
Bruges til website-design
Tegne-/male på computer

Derfor har jeg tænkt mig at købe Logitechs G7 mus - selvom det er en
gamermus. Jeg har haft den til låns fra min lillebror - og er allerede helt
solgt. Men jeg har brug for et nyt tastatur, og det synes jeg er sværere.

Det skal helst være så lydløst som muligt, og tasterne så lette at trykke
ned som muligt (logisk nok:). Og så vil jeg meget gerne have, at tastaturet
er "buet", altså ergonomisk formet. Jeg har kigget på Microsoft Natural
Ergonomic Keyboard 4000 men synes det er alt for stort, og jeg er ikke
sikker på, at jeg er helt pjattet med den der bue midt på. Er der nogen der
har nogle gode ideer? På forhånd tak:D

Mvh

Malene