Færgebilletter til Norge - OT?
Fra : Steffen Beck

Dato : 06-06-06 13:23

Hej NG

Hvis dette ikke er den rette gruppe undskylder jeg, og håber der er en der
kan henvise til en gruppe jeg kan prøve.

Jeg skulle ha' været til Norge næste uge, men ta'r til Frankrig istedet. Jeg
har bestilt billetter online til hurtigfærgen Hanstholm - Kristianssand
retur
Billetterne refunderes ikke med kan ombyttes til en anden bruger/dato.
Billeterne har en værdi af 800 og det koster 100 kr at ændre resevationen.

Nogen der er interesseret i at overtage dem?

mvh
Stef

Fra : Holst

Dato : 06-06-06 14:56

Steffen Beck wrote:

> Hvis dette ikke er den rette gruppe undskylder jeg, og håber der er en der
> kan henvise til en gruppe jeg kan prøve.

Du skal finde en gruppe i news:dk.marked.privat hierarkiet. Hvis der
ikke lige er én, som passer helt vildt godt, så poster du bare i

Når du nu poster dit indlæg i den korrekte gruppe, bør du nok
omformulere din salgsannonce, for det vil for mange være af væsentlig
betydning, om "næste uge" er mandag til fredag eller onsdag til søndag
eller noget helt fjerde, samt tidspunkt på dagen.

Fra : Steffen Beck

Dato : 06-06-06 16:10

Ok, jeg prøver der, tak for svar

Fra : michael

Dato : 06-06-06 19:27

Som jeg læser det, er de ikke til salv, men foræres derimod væk. Hvis
jeg har ret, er det da den helt rigtige gruppe.

/michael