ot: pas på
Fra : Erik Skovgaard

Dato : 04-06-06 13:20

Så skete det squ også for mig, en ved navn Steffen Suntum solgte mig et
airport kort, men sendte det aldrig og svarede selvfølgelig aldrig på de
efterfølgende mails.
da prisen var 400,- kr er der ikke noget hjælp af få fra det offentlige,
men skulle du tilfældigvis være en god ven til vedkommende så giv ham et
godt og velment råd.

--
Husk at fjerne/fjern i mailadresse.
mvh Erik Skovgaard KBH 2400 NV

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 04-06-06 16:07

Erik Skovgaard <mac10fjern@os.dk> wrote:

> [...]
> da prisen var 400,- kr er der ikke noget hjælp af få fra det offentlige,
> men skulle du tilfældigvis være en god ven til vedkommende så giv ham et

Hvordan betalte du?

Det er usædvanligt navn. Har du prøvet at finde frem til den pågældende
på anden vis? På Google finder man een der hedder det. Han vandt en DVD
engang. Det gi'r en by. Og på Krak finder man en adresse i byen med det
efternavn.

Fra : Erik Skovgaard

Dato : 05-06-06 07:00

> [...]
> på anden vis? På Google finder man een der hedder det. Han vandt en DVD
> engang. Det gi'r en by. Og på Krak finder man en adresse i byen med det
tak for dit svar, men nu har jeg lige fået en mail fra ham. Så må jeg se
hvad det bringer.
Tak og undskyld forstyrrelsen, min mac verden er endnu ikke gået i grus,
dejligt. Godt jeg ikke fik skrevet en svada af eder og ulykker i første
indlæg.