uninstall...?
Fra : Jonas F Vincenti

Dato : 03-06-06 17:15

Hey NG

Her komme så et nybegynder mac OS X spørgsmål... hvordan afinstallere
jeg et program? smider jeg det simpelthen i papirkurven indre fra
folderen programmer?

et andet proglem er, hvordan undgår jeg at "Dashboard" automatisk åbner
med mac OS x?

--
//jonas
//t-force[a]wanadoo.dk

Fra : Jon

Dato : 03-06-06 18:32

Jonas F Vincenti <King@Ping.dk> wrote:

> Hey NG
>
> Her komme så et nybegynder mac OS X spørgsmål... hvordan afinstallere
> jeg et program? smider jeg det simpelthen i papirkurven indre fra
> folderen programmer?

Ja. Og så "Tøm Papirkurv".

Hvis du vil være særdeles grundig så kan du også søke etter
preferansefiler og støttefiler, som du typisk finner i

/Users/<ditt_navn>/Library/Preferences
eller
/Users/<ditt_navn>/Library/Application Support.

Imidlertid gjør filer som ligger der ingen skade utover å ta opp plass.
--
/Jon
For mail address, run the following in Terminal:

Fra : Thomas Bendsen

Dato : 03-06-06 18:44

Jonas F Vincenti wrote:
> [...]
> folderen programmer?
>
> et andet proglem er, hvordan undgår jeg at "Dashboard" automatisk åbner

Hej Jonas

Jeg bruger et lille program der hedder "dashonoff" som er en tilføjelse
til "System Preferences". Hvis du ikke selv kan finde det, så send en
mail. Så skal jeg sende det til dig.

MVH Thomas Bendsen

Fra : JHP

Dato : 03-06-06 23:09

Thomas Bendsen skrev:

> [...]
>
> Jeg bruger et lille program der hedder "dashonoff" som er en tilføjelse
> til "System Preferences". Hvis du ikke selv kan finde det, så send en

Hej.
Dashboard er ikke aktivt efter login, det ser bare sådan ud. Man kan
godt fjerne ikonet i dock'en. Hvis/når man starter dashboard med
tastaturet så startes de enkelte programmer og er derefter aktive indtil
man logger ud igen.
mvh joakim

Fra : Jonas F Vincenti

Dato : 04-06-06 08:13

Jamen det lyder til Mac er så simplet som det siges :) - så vil jeg til
at fylde min papirkurv - tak for hjælpen

--
//jonas
//t-force[a]wanadoo.dk