manglende drev i Finder-vindue
Fra : Thomas Bendsen

Dato : 27-05-06 09:02

Hej

Når jeg sætter min sandberg-kortlæser med et CF-kort i min iBook G4 (OS
10.4) så dukker drevet godt nok op på mit skrivebord, men ikke i
Finder-vinduerne. Det har tidligere fungeret upåklageligt. Nogen som kan
forklare det?

Med venlig hilsen
Thomas Bendsen

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 27-05-06 09:57

Thomas Bendsen <tbendsen@stofanet.dk> wrote:

> [...]
> 10.4) så dukker drevet godt nok op på mit skrivebord, men ikke i
> Finder-vinduerne. Det har tidligere fungeret upåklageligt. Nogen som kan

Er du kommet til at fjerne fluebenet i Finder -> Indstillinger ->
Indholdsoversigt -> Udskiftelige medier ?

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Thomas Bendsen

Dato : 27-05-06 17:24

Kaj Christiansen wrote:

> Er du kommet til at fjerne fluebenet i Finder -> Indstillinger ->
> Indholdsoversigt -> Udskiftelige medier ?
>
> mvh.
> Kaj.

Det var da lige det jeg var. Tak.

MVH Thomas