Kunstnernavne fra samlinger i iTunes
Fra : Henrik Münster

Dato : 21-05-06 22:54

Jeg er lige blevet opmærksom på, at navne på kunstnere, der har
enkeltnumre i samlinger, ikke vises i iTunes. Jeg har rippet hele vores
cd-samling til computeren, og ny musik køber vi næsten kun på ITMS.
Nogle af vores cd'er var samlinger som "That's what I call music" og
den slags. Jeg tror faktisk, de fulgte med et ugeblad. Det er pop-musik
og hit, som er ganske gode, når man kører bil eller bare skal have lidt
munter musik i baggrunden. Jeg har bare opdaget, at kunstnernavnene
faktisk ikke dukker op på listen over kunstnere i iTunes. Er det ikke
dumt? Det skyldes måske, at jeg har markeret de pågældende cd'er som
samlinger. Det ser også ud som om, nogle af kunsnerne dukker op på
listen over kunstnere. Men det er vist de, hvor vi har anden musik med
den, fra deres egne plader. Kan man mon gøre noget for at se alle
kunstnerne i listen?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Jacob Vind

Dato : 21-05-06 23:11

Henrik Münster wrote:
> Kan man mon gøre noget for at se alle kunstnerne i listen?

Det er meget simpelt, åbn preferences og fravælg 'group compilations
when browsing'

/Jacob.

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-05-06 18:51

Jacob Vind skrev:

> Det er meget simpelt, åbn preferences og fravælg 'group compilations
> when browsing'

Selvfølgelig! Tak for det. Jeg tænkte nok, der var en indstilling et
sted. Jeg har vist sat den til, fordi jeg syntes, det var smart at kunne
se samlingerne for sig. Det har så åbenbart den ulempe, at de enkelte
kunstneres navne i listen forsvinder. Det opdager man jo ikke sådan lige
med det samme, når man har masser af navne i iTunes.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster