Script Editor væk?
Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 21-05-06 11:07

Jeg læste en lille tutorial om Apple Script, og tænkte, jeg ville give
mig i kast med det. Har aldrig haft programmet åbnet tidligere, så det
undrede mig en del, da det lukkede ned automatisk straks efter åbning.
Ikonet i docken hopper lige en enkelt gang, og så lukkes programmet.

Nogen idéer?

--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 21-05-06 13:38

Mikkel Westh [2740] <mikkelw@MUSEFAELDEgmail.com> wrote:

> [...]
> undrede mig en del, da det lukkede ned automatisk straks efter åbning.
> Ikonet i docken hopper lige en enkelt gang, og så lukkes programmet.

Prøv at smide plist-filen ud.

Den ligger her:
Brugere/[din bruger]/bibliotek/preferences/com.apple.ScriptEditor2.plist

mvh.
Kaj.
--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 21-05-06 21:42

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Prøv at smide plist-filen ud.
>
> Den ligger her:
> Brugere/[din bruger]/bibliotek/preferences/com.apple.ScriptEditor2.plist

Nix, det gør den ikke. Den eneste fil, jeg har liggende for Scrip Editor
er selve programmet, som ikke er funktionelt. Kan se, at ikonet for
programmet et 2 stykker papir, lineal, blyant og pensel, og så vidt jeg
husker vises dette, hvis der er noget galt. (?),

Ellers, kan jeg installere det fra OS X Tiger-installations disken?

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 22-05-06 04:47

> [...]

> husker vises dette, hvis der er noget galt. (?),
>
> Ellers, kan jeg installere det fra OS X Tiger-installations disken?

Det er det generiske programikon, og er ofte tegn på at der er noget
galt. Har du prøvet at reparere disktilladelserne (med diskværktøj)?

Ellers er der, som du selv er inde på, geninstallationen, som den
ultimative problemløser.

mvh.
Kaj,
--