Min suppe virker ikke længere?
Fra : Mikkel Westh

Dato : 12-05-06 17:34

Hej,

Jeg har i noget tid været glad bruger af MacSOUP, og har brugt den som
eneste news-klient. I sidste uge engang valgte den dog pludseligt at
meddele mig, at " "" er ikke er gyldigt SMTP servernavn."
Jeg har ikke ændret i nogen indstillinger, og min newsserver er
news.tele.dk (som min Unison sagtens kan tilgå).
--
Mvh. Mikkel Westh

Fjern fælden ved mail.

Fra : Per Rønne

Dato : 12-05-06 19:27

Mikkel Westh <mikkelw@MUSEF∆LDEgmail.com> wrote:

> [...]
> Jeg har ikke ændret i nogen indstillinger, og min newsserver er
> news.tele.dk (som min Unison sagtens kan tilgå).

Det virker som om dine MacSOUP-instillinger er gået i stykker. Har du
været inde og se efter?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 16-05-06 20:39

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Det virker som om dine MacSOUP-instillinger er gået i stykker. Har du
> været inde og se efter?

Ja, men uden resultat.

--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden.

Fra : Ole Jensen

Dato : 12-05-06 21:57

> [...]

> Jeg har ikke ændret i nogen indstillinger, og min newsserver er
> news.tele.dk (som min Unison sagtens kan tilgå).

Jeg har haft et tilsvarende problem.

Problemet var, at der i svarvinduet, øverst til venstre, var valgt
"Email Reply (private)" istedet for "Followup (public).

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 16-05-06 20:39

Ole Jensen <newsplus@website.dk> wrote:

> Jeg har haft et tilsvarende problem.
>
> Problemet var, at der i svarvinduet, øverst til venstre, var valgt
> "Email Reply (private)" istedet for "Followup (public).

Ah, der var den. Er nu tilbage til at bruge suppen igen.

Tak for hjælpen.

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 12-05-06 22:10

> [...]

> Jeg har ikke ændret i nogen indstillinger, og min newsserver er
> news.tele.dk (som min Unison sagtens kan tilgå).

Ønsker du at bruge MacSOUP til email?

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 13-05-06 07:10

> [...]

> eneste news-klient. I sidste uge engang valgte den dog pludseligt at
> meddele mig, at " "" er ikke er gyldigt SMTP servernavn."

Du har fået sat kryds i "Fetch mail" i vinduet "Connect to Server"
(æble+k)

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk