Det dik sende net
Fra : Niels Poulsen

Dato : 07-05-06 07:34

Det dik sende net har skabet problemer for mig da jeg ikke kan undgå at
optage i HQ så er der nogen som vil sige at det skulle ikke værre
noget problem, jo det er for de at det nedsætter optagelsen. til omkring
1 time for kunne jeg optage hel tema lørdag og en hel tema tirsdag, der
er nogen som har oplevet det her i gruppe og som har fundet en løsning
på problemet
--
Niels Poulsen
Bovangen 57 B

Fra : JHP

Dato : 07-05-06 11:03

Niels Poulsen skrev:
> [...]
> time for kunne jeg optage hel tema lørdag og en hel tema tirsdag, der er
> nogen som har oplevet det her i gruppe og som har fundet en løsning på
Tænker du på optagelse af de digitale udsendelser på en Mac, eller på en
stationær DVD/Harddisk optager?

Jeg kan ikke modtage digitale programmer (jeg ved ihvertfald ikke
hvordan) og jeg har ikke noget optageudstyr, så jeg er ikke rendt ind i
problemet.
mvh. Joakim

Fra : Niels Poulsen

Dato : 07-05-06 12:46

JHP wrote:

> [...]
>
> Jeg kan ikke modtage digitale programmer (jeg ved ihvertfald ikke
> hvordan) og jeg har ikke noget optageudstyr, så jeg er ikke rendt ind i

NÆ jeg tænker på mit tv og min fælles antenne efter de er over gået til.

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-05-06 18:22

Niels Poulsen skrev:

> NÆ jeg tænker på mit tv og min fælles antenne efter de er over gået til.

Men hvad er svaret på spørgsmålet? Hvad optager du på? En Mac eller en
DVD-/harddiskoptager? Det her er jo en nyhedsgruppe for Mac-computere.
Du er vel ikke kommet til at stille spørgsmålet i en forkert gruppe?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Niels Poulsen

Dato : 07-05-06 18:33

Henrik Münster wrote:

> Men hvad er svaret på spørgsmålet? Hvad optager du på? En Mac eller en
> DVD-/harddiskoptager? Det her er jo en nyhedsgruppe for Mac-computere.
> Du er vel ikke kommet til at stille spørgsmålet i en forkert gruppe?

undskyld og undskyld

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-05-06 19:48

Niels Poulsen skrev:

> undskyld og undskyld

Helt i orden. Jeg sender også hele tiden til forkerte grupper. Det kan
være svært at holde rede på.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster