Er Safari blevet mere sikker?
Fra : Henrik Münster

Dato : 02-05-06 22:38

Efter den sidste opdatering af Mac OS X til 10.4.6 er min Safari
browser holdt op med at autoudfylde adgangskoder. Det har sådan set
undret mig, at adgangskoder var autoudfyldte ligesom f.eks.
brugernavne, når man skal logge ind. Det var selvfølgelig meget smart,
når jeg skulle logge ind på .Mac, at jeg bare skulle trykke enter, men
jeg syntes nu alligevel, det var lidt for meget af det gode på min
netbank. Pludselig er Safari holdt op med det. Er det bare min
computer, der har været underlig, eller er det en kendt ændring?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Michael Holm

Dato : 03-05-06 06:45

> [...]
> netbank. Pludselig er Safari holdt op med det. Er det bare min
> computer, der har været underlig, eller er det en kendt ændring?

min husker stadig, og autoudfylder -
men på et tidpunkt omkring 10.4.5 stoppede den med at logge sig
automatisk ind på nogle forum'er - jo den husker det indtil efter
genstart.
--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-05-06 22:23

On 2006-05-03 07:45:28 +0200, fakeemail@anthro.ku.dk (Michael Holm) said:

> min husker stadig, og autoudfylder -
> men på et tidpunkt omkring 10.4.5 stoppede den med at logge sig
> automatisk ind på nogle forum'er - jo den husker det indtil efter
> genstart.

Jeg har lige for lidt siden opdaget, at hakket ud for, at Safari skal
huske brugernavne og adgangskoder, var væk. Det må være forsvundet af
sig selv, for jeg har ikke fjernet det.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 04-05-06 22:29

> Jeg har lige for lidt siden opdaget, at hakket ud for, at Safari skal
> huske brugernavne og adgangskoder, var væk. Det må være forsvundet af
> sig selv, for jeg har ikke fjernet det.

Det er strålerne, Henrik, det er strålerne. Brug husholdningsstaniol
omkring PB'en. Så skal du sgu' nok få lært blindskrift i en fart.

--
Mich.

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-05-06 23:38

On 2006-05-04 23:28:44 +0200, Michsadr@invalid.dk (Mich. Ottosen) said:

> Det er strålerne, Henrik, det er strålerne. Brug husholdningsstaniol
> omkring PB'en. Så skal du sgu' nok få lært blindskrift i en fart.

Blindskrift har jeg da kunnet i mange år.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 08-05-06 14:15

Michsadr@invalid.dk (Mich. Ottosen) on torsdag 4. maj 2006 at 23:28 +0100
wrote:
>Det er strålerne, Henrik, det er strålerne. Brug husholdningsstaniol
>omkring PB'en. Så skal du sgu' nok få lært blindskrift i en fart.

Det er jo godt at få gjort noget ved strålerne
Men tager det også stemmerne?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 08-05-06 17:57

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> writes:

> Men tager det også stemmerne?

Måske skal du også pakke din mobiltelefon ind i sølvpapir?

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 08-05-06 22:06

nospam0000@gmail.com (Thorbjørn Ravn Andersen) on mandag 8. maj 2006 at
18:56 +0100 wrote:
>Måske skal du også pakke din mobiltelefon ind i sølvpapir?

Av ja, det tro jeg virkelig vil gøre den ret smart - jeg tror også jeg vil
prøve med fjernbetjeningen til mit TV

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311