MAC & PC webcam
Fra : meatgoogle@yahoo.com

Dato : 02-05-06 18:25

Hej,

Findes der nogle tricks, så jeg kan lave videokonferrence imellem Mac
og en anden PC'er?

Jeg har ikke rigtigt kunne finde noget om enmet, kun ældre emner, som
fortæller at det ikke rigtig kan lave sig gøre... Håber meget der er
sket noget nyt. Da jeg lige har fået en ny MacBook med indbygget
webcam og har flere venner over hele verden, som desværre benytter PC.

Tusind tak for hjælpen.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 02-05-06 18:51

meatgoogle@yahoo.com writes:

> Hej,
>
> Findes der nogle tricks, så jeg kan lave videokonferrence imellem Mac
> og en anden PC'er?

Kan iChat ikke snakke med AOL-brugere? Og bruge video der?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-05-06 20:18

> Kan iChat ikke snakke med AOL-brugere? Og bruge video der?

jo men den officielle aol klients videokvalitet er ikke særlig god.

Fra : Søren

Dato : 02-05-06 19:09

On 02/05/06 19:25, in article
1146590714.790488.264900@g10g2000cwb.googlegroups.com,
"meatgoogle@yahoo.com" <meatgoogle@yahoo.com> wrote:

> Findes der nogle tricks, så jeg kan lave videokonferrence imellem Mac
> og en anden PC'er?

aMSN fungerer fremragende, og kan video-chat med MSN på Windoze

Søren C. Fischer
http://soren.fischer.as
Fiat Seicento Sporting Abarth

Fra : meatgoogle@yahoo.com

Dato : 09-05-06 11:55

Tak for alle jeres svar.

Jeg har prøvet at lave en AOL account og chatte igennen iChat på min
mac til en AOL på PC, men den kan ikke oprette video konferrence. Pa
Mac'en siger den at PC ikke vil acceptere og på PC'en siger den at
"Error" Det eneste jeg fik til at lykkedes var at modtage deres webcam,
men ikke den anden vej...

Kender nogle svaret på problemmet?

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 09-05-06 13:01

<meatgoogle@yahoo.com> wrote:

> [...]
> Mac'en siger den at PC ikke vil acceptere og på PC'en siger den at
> "Error" Det eneste jeg fik til at lykkedes var at modtage deres webcam,

Du må gerne lave en videochat med mig, så du kan se om det overhovedet
virker.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/