Hvor mange gå der
Fra : @privat,,dk

Dato : 30-04-06 22:16

Hvor mange uger går der får at Mac lav en maskine som kan køre Windows
med den form for sikkerhed som vi som aldrig har haft PC, har været vand til
Kan man ikke blive skrivet op til denne nye G5

Fra : Karl Antz

Dato : 30-04-06 22:22

<"@privat> wrote:

> Hvor mange uger går der får at Mac lav en maskine som kan køre Windows
> med den form for sikkerhed som vi som aldrig har haft PC, har været vand til

Det får du aldrig ...

Det beror ganske enkelt på at den sikkerhed du omtaler beror på OS X,
altså Mac'ens styresystem. Hvis du kører Windows på den, ja så følger
der automatisk de sikkerhedsproblemer med der er i Windows.

> Kan man ikke blive skrivet op til denne nye G5

Bare for enb klarheds skyld - G5 er PowerPC arkitektur. Hvad de nye
Mac'er kommer til at hedde aner jeg ikke - min i al fald ikke noget med
G5, dat det netop er betegnelsen på den PowerPC-processor der sidder i
en PowerMac G5.

Hilsen ka'l
--
Karl Antz