Switchbox imellem Windows-PC og mac + Boot~
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 29-04-06 13:04

Jeg overvejer at købe en Mac mini til mit firma, men jeg vil gerne kunne
bruge én skærm (DVI) og eksisterende keyboard og mus (USB) til begge. Ved
I, om der er nogle problemer ved at bruge en switch-box til at skifte
imellem en Windows-PC og en Mac?

Derudover: Jeg vil gerne til den tid også installere Windows på Mac'en, men
jeg kan se, at den kræver, at installations-CD'en skal være Windows XP SP2.
Min egen installations-CD er "blot" en Windows XP - ved I, om en "slip-
stream'et" installations-CD med SP2 på også kan anvendes?

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Karl Antz

Dato : 29-04-06 14:34

Jesper Stocholm <j@stocholm.invalid> wrote:

> [...]
> Min egen installations-CD er "blot" en Windows XP - ved I, om en "slip-
> stream'et" installations-CD med SP2 på også kan anvendes?

Disse to RL'er fortæller vist det nødvendige:

<http://www.macworld.com/2006/04/features/winmacfaq/index.php>

og

<http://www.winsupersite.com/showcase/windowsxp_sp2_slipstream.asp>

hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Per Rønne

Dato : 29-04-06 17:17

> [...]

> bruge én skærm (DVI) og eksisterende keyboard og mus (USB) til begge. Ved
> I, om der er nogle problemer ved at bruge en switch-box til at skifte

Jeg har selv en sådan, som kan have op til fire maskiner tilkoblet.
Ingen problemer.

<http://www.iogear.com/main.php?loc=product_category&category=kvm%20swit
ches>

Det vil jeg nærmest gå ud fra.