Denne besked kan ikke vises på grund af fo~
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 25-04-06 21:47

Hej,

Efter opgraderingen til Mail 2.x i forbindelse med Tiger, oplever
jeg mere og mere, at indkomne mails blot indeholder denne besked:

| Denne besked kan ikke vises på grund af formateringen. Bed
| afsenderen om at sende den igen i et andet format eller med et
| andet e-postprogram.

I dag var der hele to af slagsen i min mailbox. Begge var sendt fra
Entourage og begge har en eller flere PDF-filer vedhæftet. De er
dog ikke sendt med den samme Entourage-version, men Mail kunne som
sagt ikke afkode dem.

Er Mail 2.x generelt bare mere sart, eller kan afsenderen mon gøre
noget for at mailen kan afkodes i Mail 2.x?

--
Hilsen
Madsen