Blækpatron til bedaget printer
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 25-04-06 22:42

Blækpatronen (sort) til min Color StyleWriter 1500 har omsider opgivet
ævred! :(
Den er mærket med et 'Apple'-logo samt nummeret M8041G/C.
Jeg har læst, at denne er erstattet af Canon BC02, og at der hos
'inkClub' tilbydes et (billigere) alternativ under betegnelsen MCA005
(kr. 145 + eksp.)

Inden jeg vover springet, ville jeg gerne høre, om nogen har erfaring
med nævnte patroner - eller om der evt. slulle være andre muligheder??

--
(fjern slet fra mail-adr.)
med venlig hilsen,

Fra : Esben

Dato : 25-04-06 22:37

Hans Henrik Hansen <sleth2vh@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>
> Inden jeg vover springet, ville jeg gerne høre, om nogen har erfaring
> med nævnte patroner - eller om der evt. slulle være andre muligheder??

Canons er fine!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : @privat,,dk

Dato : 25-04-06 22:57

Esben wrote:

> Canons er fine!
>
> vh esben
>
> dbareudeladmig@get2net.dk
> udelad udelad
Jeg har også en canno printeren ip 4000 og den køre fint og jeg bruger
kun påfyldengels blæk

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 26-04-06 08:52

@privat,,dk wrote:
> Jeg har også en canno printeren ip 4000 og den køre fint og jeg bruger
> kun påfyldengels blæk

Tak for gode svar - angående sidste oplysning, kan du ikke lige uddybe det?
Når min originale patron har fungeret så længe, skyldes det bla., at jeg én
gang har 'tanket den op'; det kunne jeg godt tænke mig at prøve igen
(såvidt jeg ved, skulle to 'optankninger' kunne udføres med godt
resultat?), men hvor får man fat i 'blækket'??

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : @privat,,dk

Dato : 26-04-06 10:16

Hans Henrik Hansen

> [...]
> (såvidt jeg ved, skulle to 'optankninger' kunne udføres med godt
> resultat?), men hvor får man fat i 'blækket'??

http://www.printerpatroner.cos.dk/ det er dem jeg bruger
ja hvis det er rigtig så må jeg til og købe en printer patron
næ jeg vil sige at man kan lave 5 påfyldninger før den er slit op,men
kvalitet det kommer jo an på hvor højt dine print kvalitet skal værre

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 25-04-06 23:15

Hej Hans Henrik

Hans Henrik Hansen wrote:
> [...]
> Jeg har læst, at denne er erstattet af Canon BC02, og at der hos
> 'inkClub' tilbydes et (billigere) alternativ under betegnelsen MCA005

Dem kan du roligt købe. Desuden har InkClub fuld ombytningsret ved
defekte varer, (modsat visse andre såkaldt 'lavpris' mærker).

> Inden jeg vover springet, ville jeg gerne høre, om nogen har erfaring
> med nævnte patroner - eller om der evt. slulle være andre muligheder??

Apples 'originale' blækpatroner til Stylewriter serien _er_ Canon med et
Apple logo på og ca. 30% dyrere end orig. Canon. - Jeg købte selv aldrig
andet end Canons pga. prisen...

mvh. Erik Richard

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 28-04-06 08:29

sleth2vh@webspeed.dk (Hans Henrik Hansen) on tirsdag 25. april 2006 at
23:41 +0100 wrote:
> [...]
>
>Inden jeg vover springet, ville jeg gerne høre, om nogen har erfaring
>med nævnte patroner - eller om der evt. slulle være andre muligheder??

Er det ikke samme slag patroner som brugtes til både Stylewriter II og
1200?
Hvis det er tilfældet, skal du ikke fare ud og købe - jeg har en ordentlig
stak liggende du må få.
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Esben

Dato : 28-04-06 19:02

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
> 1200?
> Hvis det er tilfældet, skal du ikke fare ud og købe - jeg har en ordentlig

Mon ikke du skulle dele nogle af dem ud til mig, så fik jeg da lidt for
den skærm du aldrig betalte for år tilbage
[14" til 249,- inkl porto]

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 28-04-06 08:30

Frank Løkkegaard on fredag 28. april 2006 at 9:28 +0100 wrote:
>jeg har en ordentlig stak liggende du må få.

17 stk for at være helt præcis

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 30-04-06 10:38

esha@nospamget2net.dk (Esben) on fredag 28. april 2006 at 20:02 +0100
wrote:
>Mon ikke du skulle dele nogle af dem ud til mig, så fik jeg da lidt for
>den skærm du aldrig betalte for år tilbage
>[14" til 249,- inkl porto]

Skylder jeg dig stadig dem??
Det skal vi da have ud af verden - mail lige et konto nr. og jeg ordner
det omgående.
Men du kan da sagtens få en håndfuld

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Esben

Dato : 30-04-06 16:34

> [...]

> Skylder jeg dig stadig dem??
> Det skal vi da have ud af verden - mail lige et konto nr. og jeg ordner

mail afsendt!

på forhånd tak

Esben Harbo

Fra : Frank Løkkegaard